Koordinerande supporttekniker
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2013-04-12FöretagetBravura söker en supporttekniker till ett företag som är marknadsledande inom portooptimering, effektiva fakturahanteringstjänster och kampanjutskick. De levererar tjänster som effektiviserar och förenklar företags/organisationers brevutskick och faktureringsprocesser. Företaget har några av Sveriges största och mest välkända företag och myndigheter som kunder. 2012 omsatte företaget ca 330 miljoner och de har 30 anställda på kontoret vid Globen i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker kommer du ansvara för att hantera inkommande ärenden från kunder och partners. Vidare kommer du att följa upp produktioner, göra analyser och felsöka i stödsystem, produktionssystem samt inkommande/utgående filer. I rollen som supporttekniker inkluderar arbetet även att utveckla och förbättra avstämningsprocesser. Du kommer att föra en kontinuerlig dialog med kunder, partners och leverantörer.
KvalifikationerFormella krav:
• Eftergymnasial utbildning inom IT
• Erfarenhet av helpdesk/teknisk support eller liknande (meriterande)
• Erfarenhet av faktureringsprocesser, pre-processing av dokument, printproduktion eller e-fakturatjänster (meriterande)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperTill den här tjänsten söker vi dig som är genuint teknikintresserad och har en stark vilja att lära. Du är metodisk, strukturerad och har god förmåga att analysera frågeställningar. Du är bekväm med att hantera kund- och leverantörsrelationer. Vidare är du noggrann och värdesätter hög kvalitet i ditt arbete. Vid denna rekrytering lägger vi, utöver de formella kraven, stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Övrig information:
Start: Enligt ök. med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Globen
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: supporttekniker, heltid, data, it, Stockholm, globen, Gullmarsplan, helpdesk, teknisk support
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Forssell
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1520512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.