Koordinator till affärsområde reception på Manpower Stockholm
Manpower AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Brinner du för service och tycker om att daglig kontakt med konsulter, kunder och kollegor? Gillar du att hitta lösningar och har ett genuint intresse för människor och affärer? Vi på Manpower i Stockholm växer och söker nu en engagerad och lösningsorienterad koordinator till vår uthyrningsverksamhet inom reception och växel!
Publiceringsdatum2021-09-23Dina arbetsuppgifterI rollen som koordinator på Manpower arbetar du med vår uthyrningsverksamhet inom affärsområdet reception och växel. Du har daglig kontakt med kunder och konsulter via telefon, mail och fysiska möten vilket ställer höga krav på såväl tillgänglighet, service samt affärsmässighet. Du jobbar tillsammans med våra konsultchefer och du kommer ansvara för vår backup-pool som består av receptionister och studenter.
En stor del av dina arbetsuppgifter blir att schemalägga och resursplanera dina konsulter till våra kunder i rätt tid, ibland med korta deadlines. Du har personalansvar för dina konsulter (receptionister i vår backup-pool och studenter) och ansvarar för att de skall trivas hos oss på Manpower och göra ett bra arbete ute hos våra kunder. Arbetet innebär även att aktivt bygga långsiktiga relationer och utveckling av dina kundkontakter. Du kommer därav vara högst delaktig i att skapa tillväxt inom vår uthyrningsverksamhet.
Dina arbetstider är 39 timmar/vecka, måndag-torsdag, 8:00-17:00, fredagar 8:00-16:00. Vi sitter i ljusa och moderna lokaler på Södermalm.
Vem söker vi för tjänsten?
För att trivas i rollen ser vi att du är utåtriktad och affärsmässig! Du trivs som bäst när du får vara i kontakt med dina konsulter och kunder. Vi söker dig som är i början av din karriär och skulle du ha erfarenhet från bemanningsbranschen är det såklart meriterande. Du kan med fördel ha arbetat som skiftledare, schemaplanerare eller arbetsledare tidigare. Vi tror absolut att du har arbetat med service tidigare och trivs bra i en roll med många kontaktytor.
Du har en förmåga att se helheten och ditt arbetssätt präglas av högt driv och engagemang. Du kan snabbt prioritera uppgifter och du arbetar som bäst när du har mycket att göra. Att arbeta strukturerat med kvalitet är en nödvändighet likväl som förmågan att kommunicera obehindrat med olika individer. Givetvis är du van att ha dator och telefon som arbetsredskap.
Din utveckling hos oss
Det är din egen drivkraft och din ambition som bestämmer hur långt du ska gå. Kompetenskarriär hos oss innebär att vi stöttar dig i din utveckling genom att hela tiden fylla på med erfarenhet och kunskap. Arbetet i vardagen tillsammans med olika talangprogram, över 4 500 interaktiva utbildningar och föreläsningar samt regelbundna utvecklingssamtal hjälper dig att växa i din roll. Vi vill alltid framåt och söker hela tiden nya sätt att lösa problem för våra kunder på en arbetsmarknad som ständigt förändras. Vill du utvecklas tillsammans med oss och se hur bra du kan bli?
Hur söker jag tjänsten?
Visst låter det som en spännande roll? Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar löpande med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck på vårt systerbolag Jefferson Wells, 072-208 08 92,
maria.stenback@jeffersonwells.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "492e5eb3-2176-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Jobbnummer 5991095
Observera att sista ansökningsdag har passerat.