Kontorsservicegeneralist till Verksamhetsstöd i Göteborg
Försäkringskassan / Vaktmästarjobb / Göteborg
2019-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsservicegeneralist till Verksamhetsstöd i Göteborg" (publicerad 2022-04-08) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Försäkringskassan i Göteborg,
Kungälv,
Kungsbacka,
Tjörn,
Stenungsund eller i
hela Sverige Försäkringskassan är en av Sveriges största myndigheter. Vi spelar en stor roll för den enskilde individen och för välfärden i det svenska samhället. Läs mer om Försäkringskassan som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss. Att jobba statligt innebär att du delar våra grundläggande värderingar.
Ansvar och arbetsuppgifter
Som Kontorsservicegeneralist kommer du att ha ett varierande arbete med många olika arbetsuppgifter. I huvudsak innebär arbetet att informera, vägleda, samordna och ansvara för den löpande driften och helheten på kontoret. Du kommer att arbeta med att ge stöd och service via möten, IT-stöd och telefon. I arbetet ansvarar du för fastighetsfrågor som innebär att förvalta hyrda lokaler och arbeta med kontorsmiljön dvs. kontorsmaterial, klimatfrågor, arbetsmiljö, möblering, lokalvård och tillgänglighet. Du ansvarar för administrationen kring behörighetskort och arbetar med inköp, avrop, fakturahantering och säkerhetsfrågor.
Vi har ett tjänstepaket där vedertagna arbetsprocesser och rutiner ofta förutsätter snabba leveranser. En viktig del av arbetet innebär att bidra till ständiga förbättringar och utveckling av verksamheten. För att vara framgångsrik i rollen som kontorsservicegeneralist ska du kunna se helheten, ringa in behov och kunna ta fram den bästa lösning. Resor i tjänsten, ibland med övernattning, samt tunga lyft förekommer.
Vi söker dig som har:
• Slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter/kvalifikationer som kan bedömas likvärdiga
• God samarbetsförmåga, en mycket god känsla för service och är bra på att skapa goda relationer
• Ett systematiskt och situationsanpassat arbetssätt och förmåga att se helheten
• Förmåga att agera på eget initiativ samt tar ansvar för resultat med hög kvalitet
• God datorvana
• God teknisk förståelse
• B-körkort.
Det är meriterande om du har:
• Arbetat i ett serviceyrke där du mött kunder i det personliga mötet
• IT-tekniskt intresse.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrigt
1 tillsvidareanställning, heltid, med tillträde så snart som möjligt alternativt enligt överenskommelse. Resor i tjänsten ingår. Placering Gårda Norra Göteborg. Försäkringskassan gör viss ekonomisk personkontroll innan anställning.
Kontaktpersoner
Chef: Cecilia Delborn, tel. 010-119 54 06 (för frågor om tjänsten). HR-specialist Adelina Popescu, tel. 010-112 46 73 (för frågor om rekryteringsprocessen). Fackförbundet ST: Elisabeth Lindberg tel. 010-119 58 52. Saco-S: Cecilia Silverson tel. 010-115 26 18 Seko: Irre del Barba tel. 010-115 30 87 alternativt
f.seko@forsakringskassan.se Publiceringsdatum2019-05-24Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast den 7 juni 2019. Bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar varför du söker arbetet. När du söker tjänsten kommer du även att besvara en del urvalsfrågor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFörsäkringskassan
AdressFörsäkringskassan
LM Ericssons väg 28
10531 Stockholm
KontorsadressLM Ericssons väg 28
Jobbnummer 4806205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.