Kontorsmedarbetare/Office assistent
Aimen AB / Receptionistjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aimen AB i Karlstad Aymen AB bedriver administration, konsultation och rådgivning avseende företagsorganisation inom bland annat vård och omsorg.
Vi söker nu administratörer för arbete med bland annat schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, tolkning, miljöplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva kunder på både telefon och på kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klienten och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningarna är både på deltid och heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Ayman AB conducts administration, consultation and advice regarding business organization in areas such as health and care.
We are looking for administrators for work within scheduling, personnel and activity planning, interpretation, environmental planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office.
You should have worked with similar tasks before. We will offer basic training for the right person. Qualifying if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with the client and users with similar language backgrounds. The employment is part- or fulltime. You are welcome to send in your application to our email below.
Publiceringsdatum2021-07-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-20
AdressAimen AB
Fagottgatan 25
65631 Karlstad
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aimen AB (org.nr 559232-2191)
Fagottgatan 25 (
visa karta)
656 31 KARLSTAD
Ansökan E-post:
konsult.kontakt.ab@gmail.com Jobbnummer 5857815
Observera att sista ansökningsdag har passerat.