Kontorsassistent Till Kronfågel Ab Samt Koncernbolaget Scandi St

Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Kronfågel AB samt koncernbolaget Scandi Standards räkning en kontorsassistent som vill ha ett varierat och spännande arbete i härliga kontorslokaler. Tjänsten är på heltid med start i början av mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som bland annat att sköta den dagliga driften av kontoret, välkomna besökare, hantera beställningar, fakturahantering, bistå vid event. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta måndag - fredag kontorstider klockan 08:00 - 16:30. Önskemålet är att du kan starta omgående.Tjänsten passar dig som har sinne för ordning och reda, tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-01-23

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Ansvara för kontoret och dess Husguide

Välkomna besökare

Post, bud- och fakturahantering

Hantera beställningar

Kontakt med kunder och leverantörer

Avtalshantering

Bistå vid event på kontoret

Förbereda och gå igenom info med nyanställda

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat inom kontorsservice

Kan prata svenska och engelska obehindrat

Goda kunskaper inom Office och Outlook

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är självgående, prestigelös och ansvarstagande. Du brinner för att hjälpa andra och har ett sinne för ordning och reda.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4572337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: