Kontorsassistent Till Kronfågel Ab Samt Koncernbolaget Scandi St
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Kronfågel AB samt koncernbolaget Scandi Standards räkning en kontorsassistent som vill ha ett varierat och spännande arbete i härliga kontorslokaler. Tjänsten är på heltid med start i början av mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som bland annat att sköta den dagliga driften av kontoret, välkomna besökare, hantera beställningar, fakturahantering, bistå vid event. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta måndag - fredag kontorstider klockan 08:00 - 16:30. Önskemålet är att du kan starta omgående.Tjänsten passar dig som har sinne för ordning och reda, tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-01-23Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Ansvara för kontoret och dess Husguide
Välkomna besökare
Post, bud- och fakturahantering
Hantera beställningar
Kontakt med kunder och leverantörer
Avtalshantering
Bistå vid event på kontoret
Förbereda och gå igenom info med nyanställda
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat inom kontorsservice
Kan prata svenska och engelska obehindrat
Goda kunskaper inom Office och Outlook
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är självgående, prestigelös och ansvarstagande. Du brinner för att hjälpa andra och har ett sinne för ordning och reda.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4572337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.