Kontorsassistent Till Ett Skattekonsultföretag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent. Vår kund är ett ledande företag inom svensk och internationell företagsbeskattning. Företaget är expert på sitt område och riktar sig mot både stora och medelstora företag inom samtliga branscher. Kontoret ligger centralt i Stockholm i ljusa härliga lokaler. I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta både självständigt och i team. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, förbereda inför konferenser, hålla köksutrymmen snygga och prydliga, beställa kontorsmaterial samt förbereda frukostar och luncher. Tjänsten är på heltid måndag till fredag, kontorstider 08:30-16:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.Planen är att anställningen sedan ska tas överav kundenom det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-08-24Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Välkomnabesökare
• Avlasta växeln vid behov
• Förbereda inför konferenser
• Hålla kontorsytorna snygga och prydliga
• Förbereda frukostar och luncher
• Beställa kontorsmaterial och övriga inköp
• Ansvara över arkivering
• Samt stötta dina kollegor i deras arbete
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat som receptionist eller konferensvärdinna
• Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
• Är social, självgående och lösningsorienterad
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
VI SÖKER DIG SOM
Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är social, serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.Du kan arbeta strukturerad och gillar att ha ordning och reda.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4309425
Observera att sista ansökningsdag har passerat.