Kontorsassistent som är nyfiken, driven och har lätt för att lär
SW / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Täby,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna,
Solna eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
För kunds räkning söker vi en kontorsassistent som är snabb, effektiv och öppen för nya utmaningar. Vår kund är ett stort konsultbolag som arbetar med kvalificerad rådgivning inom ekonomi och angränsande områden internationellt såväl som utspritt i Sverige.
Du kommer att ha en central roll på ett av vår kunds kontor med stationering i Täby. Tjänsten är varierande och ansvarsfull med en blandning av högt och lågt och erbjuder högt tempo, personlig utveckling och utmanande arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2011-11-22Dina arbetsuppgifterDu blir en viktig resurs på vår kunds kontor där du självständigt driver ditt arbete med att ge professionell service till dina kunder. På kontoret arbetar ett 40-tal personer med expertkompetens inom ekonomi etc. Arbetsuppgifterna är varierande och olika utmanande, nedan redovisas ett axplock av arbetsuppgifter/ansvarsområden:
• Ekonomi - Främst ta hand om kontorets leverantörsfakturor samt andra ekonomirelaterade uppgifter.
• Konferens - Ordna med och planera konferenser och logistik kring dessa, förbereda presentationer etc.
• Reception - Ta emot besökare, servera kaffe och ta hand om externa kunder. Ansvara för post- och budhantering.
• IT - Vara med och driva enklare teknikarbete och på sikt eventuellt få ha detta som eget ansvarsområde.
Arbetsuppgifterna är vida men det huvudsakliga arbetet är att ge god service och support till kollegor/kunder. Arbetet är självständigt med eget ansvar, där du ansvarar för ovan tillsammans med ytterligare en kollega. Du har mycket kontakt med dina kunder/kollegor och samarbetar samtidigt med andra sekreterare inom övriga företaget. En del av arbetet kan ske genom långsiktig planering men en stor del av arbetet är mer svårplanerad med korta deadlines.
Vem söker vi
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller annan relevant inriktning. Du ska vara noggrann, lyhörd, känna ansvar, vara förtroendeingivande och van att arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig som är driven och ser lösningar i stället för problem. Du är nyfiken och inte rädd för att ta för dig. Vi förutsätter att du är ödmjuk men samtidigt att du har skinn på näsan och inte kompromissar med kvalitet.
Personliga egenskaper vi värdesätter är hög servicekänsla, prestigelöshet, förmåga att prioritera och att du är initiativrik med en positiv inställning. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper, intresse för teknik och är kunnig i Officeprogrammen, främst Excel och PowerPoint. Du uttrycker dig väl i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du kommer att ha kontakt med viktiga kunder varför personlig mognad och professionellt bemötande är av största vikt.
Övrig informationOvanstående uppdrag är en rekrytering, på heltid, med start i slutet på januari med anställning hos SW's kund. Anmäl ditt intresse snarast då urval och intervjuer sker löpande. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Markus Mattson på telefon 08-407 55 26.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarkus Mattson, +46 8 407 55 26
FöretagSW
AdressSW
10391 Stockholm
Jobbnummer 1086595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.