Kontorsassistent på deltid till Nordr Sverige AB
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-10-25Om tjänstenNu söker vi en Kontorsassistent till Nordrs fina och rymliga kontor i Mölndal. Det här är en tjänst för dig som serviceinriktad, social och som kan agera spindeln i nätet. Rollen innebär att upprätthålla en god allmän trivsel genom att skapa en trivsam och härlig arbetsplats.
Om oss
Nordr bidrar till samhällets utveckling genom att utveckla miljöer där människor vill leva och vara. Nordr förvärvar mark eller bebyggda fastigheter och skapar nya bostäder. Men de gör mer än så. De bygger inte bara nya bostäder, utan tar gärna en aktiv roll i utvecklandet av områdena runt omkring dem. På så sätt gör de bostäder ännu mer attraktiva för de som ska bo i dem och bidrar till samhällsutvecklingen och en hållbar miljö på samma gång.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterI den här rollen kommer du att hjälpa till där det behövs, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär bland annat:
• Bevaka att det är ordning och reda i kontorets lokaler och zoner.
• Rengöra kaffemaskin och plocka i och ur diskmaskin.
• Beställa förbrukningsmaterial så som kontorsmaterial, samt catering och fika vid behov.
• Ansvara för inkommande och utgående post.
• Beställa ID06-kort och registrera passerkort.
• Vanlig förekommande administration, t.ex. administration av p-platser, maillistor, felanmälan, utskick.
• Göra det lilla extra för att bidra till en trivsam arbetsmiljö
KvalifikationerVi söker dig som har ett gott ordningssinne, är lösningsorienterad och som inte är rädd för att ta tag i saker. För att passa till tjänsten behöver du trivas i en roll där du får ta eget ansvar och ha varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service.
Övrig informationStart: Omgående eller efter överenskommelse.
Omfattning: Måndag-fredag, 3 tim/dag.
Arbetstider: Kl. 08:00-11:00.
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4551".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Hanna Säreskog
hanna.sareskog@kfx.se Jobbnummer 6065231
Observera att sista ansökningsdag har passerat.