Kontorsassistent med omgående start till PostNord
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-09-20FöretagetPostNord är ett av de största logistikföretaget i Norden. Det övergripandet målet är att rätt sak ska komma fram, i rätt tid och till rätt plats. Då företaget befinner sig i en expansiv fas söker de nu en ny medarbetare som initalt kan jobba i 3 månader med stor chans till förlängning. I denna roll tillhör du PostNords scanningsenhet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent arbetar du i olika delar i processen av företagets fakturahantering. Konkreta arbetsuppgifterna kan vara att öppna kuvert samt att scanna och arkivera fakturor utefter varje kunds önskemål. Även arkivering av fakturorna förekommer, vilket innebär en del tyngre lyft. Syftet med rollen är att fakturorna ska komma in digitalt i systemet till företagets kunder. Du kommer att erbjudas en introduktion och får möjlighet att utvecklas i rollen efterhand då du får lära dig fler moment.
OBS! visstidsanställning
Kvalifikationer• Erfarenhet av servicerelaterat arbete
• God datorvana
• Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
För att trivas och lyckas i rollen har du intresse för att bygga relationer samt en social förmåga som bidrar till en lyckade samarbeten. Du trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Hägersten
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: heltid, omgående, kontor, logistik, ekonomi, administration, kontorsassistent, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4358284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.