Kontorsansvarig Receptionist Till Qrtech
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en ansvarsfull och professionell person med tidigare erfarenheter som receptionist som är redo för att ta ditt nästa steg i karriären? Då är tjänsten som Kontorsansvarig hos QRTECH något för dig!
Publiceringsdatum2018-06-08Om tjänstenQRTECH är ett framgångsrikt produktutvecklingsbolag som levererar tjänster och produkter baserade på elektronik, kraftelektronik och mjukvara. Kunderna finns inom alla områden där en kvalificerad produktutveckling efterfrågas. Deras framgång bygger på deras stora kundengagemang och att de verkligen bryr sig om sina kunder. I rollen som Kontorsansvarig kommer du att sköta företagets reception på ett kontor med cirka 70 anställda. I din roll arbetar du kontorstider och kommer ansvara över reception och kontor. Du kommer även att assistera ekonomiavdelningen med enklare dagliga ekonomiuppgifter t.ex. inskanning av leverantörsfakturor, utläggsgranskning och bokning av in- och utbetalningar. I arbetet ingår också att bistå företagsledningen i att sköta bokningar och liknande uppdrag. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är framställd och bortplockad och att diskmaskinen är igång. Andra exempel på arbetsuppgifter är:
• Ta emot inkommande sam
• Ta emot besökare
• Ansvara för post och pakethantering
• Felanmälan
• Inköp av fika och kontorsmaterial
• Kontakt med samtliga leverantörer (exempelvis städbolag, fastighetsägare och återvinning mm).
Om dig
Du som har erfarenhet av att arbeta som receptionist, gärna på ett större kontor och är van vid att vara representativt ansikte utåt kommer att passa för denna tjänst. Arbetslivserfarenhet av ett eller flera av de större ekonomisystemen är även meriterande. Har du goda datakunskaper i Office-paketet, och goda kunskaper i så väl svenska som engelska kommer du ha lätt för att ta dig an dina nya arbetsuppgifter.
Tycker du om att ta egna initiativ, skapa rutiner och är såväl strukturerad som ordningsam kommer du att trivas. Har du en positiv och professionell framtoning, med en hög servicenivå och god kundkontakt är du rätt person för denna tjänst. Du som är lösningsorienterad, ansvarstagande och glad samt gillar att ha en utåtriktad roll kommer att nå stor framgång i rollen som receptionist och kontorsansvarig.
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Om QRTECH
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Kontorsansvarig receptionst är ett konsultuppdrag med start juli. Till att börja med är uppdraget löpande. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos QRTECH.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Isabell Josefsson via 08 - 100 500.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-07
Ange följande referens när du ansöker: ref-26623
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabell Josefsson
Isabell.Josefsson@adecco.se 08-100500
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4194935
Observera att sista ansökningsdag har passerat.