Kontorsansvarig receptionist

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Trivs du i en administrativ roll och har ett stort intresse för kundbemötande? Är du en driven och strukturerad person? Då har vi jobbet för dig! Adecco söker nu en serviceinriktad receptionist med administrativt ansvar till en av våra kunder.

Om jobbet
I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Du kommer främst ansvara för receptionen men även ha administrativa arbetsuppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
• Ta emot, välkomna samt hjälpa besökare
• Ansvara för receptionen
• Administrativa uppgifter
• Ordna och boka mötesrum
• Posthantering, arkivering, mailhantering och kopiering
• Kontakt med kontorsleverantörer
• Assistera företagsprojekt
• Organisation av evenemang

Om dig
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet som receptionist eller kontorsadministratör. Du ska tidigare ha ansvarat över reception eller kontor. Det är mediterande om du har erfarenhet av arbete som administrativ assistent då rollen även innebär att assistera intern personal.

Andra viktiga egenskaper för tjänsten är:
• Serviceinriktad
• Förmåga att kunna prioritera och ha många bollar i luften
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Kunskaper i Microsoft Office
• IT-kunskaper
• Lösningsorienterad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jemima Hammarström via Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Receptionist | Administration| Administrativ Assistent | Office Administratior | Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-03-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36493".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jemima Hammarström
Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Jobbnummer
6456366

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: