Kontorsansvarig
Miracle Consulting / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Miracle Consulting i Stockholm Är du en serviceinriktad person som brinner för mötet med människor? Är du även strukturerad, ordningsam och ger det lilla extra?
Vi söker för kunds räkning en driven och kreativ kontorsansvarig / personlig assistent / Event Planner och Social Media-kunning för ett IT/Tech bolag i centrala Stockholm.
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande assisterande och koordinerande roll och du har därmed god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du har en akademisk bakgrund och kommunicerar obehindrat på svenska och gärna på engelska i både tal och skrift.
För dig är ingen uppgift för stor eller för liten utan du löser eventuella problem på ett prestigelöst och flexibelt sätt. Du trivs med att arbeta och driva ditt arbete självständigt, strukturerat och noggrant samtidigt som du är flexibel och van att prioritera och arbeta med flera parallella uppdrag. Verksamheten är snabbrörlig och du motiveras av att i detta skapa ordning och reda med hög kvalité.
Personlig Assistent
Behjälplig VD för att underlätta vardag när det gäller koordinering av schema, resor, möten, och de små administrativa ärenden som kan behövas ha gjorda som underlättar vardagen.
Kontorsansvarig
Säkerställer att kontorets underhåll och funktion är enligt den standard som kontoret kräver. Dvs att allt fungerar som det ska, att alla funktioner fungerar (kaffemaskiner, skrivare mm). Dessutom att det är ordning på småsaker som tex innehållet i våra kylskåp, småblommor vattnade etc.
Den kontorsansvarige säkerställer koordinering med alla leverantörer som säkerställer kontorets funktioner, såsom kontakten med städbolag, växtbolag, beställa läsk och annat förbrukningsmaterial så att det alltid finns.
Här ingår även koordineringen av events som kan uppkomma på kontoret med företagets anställda eller företagets kunder. Vid event säkerställer man catering, och all annan logistik tas hand om och ordnas på ett lämpligt sätt.
Ekonomiassistent
En del av ditt arbete är att ta emot post och scanna in fakturor till vårt ekonomisystem, säkerställa alla underlag till verifikationer finns och även hantera utläggsunderlag. Du kommer att på sikt gå parallellt med vår ekonomiansvarige för att lära dig fler saker inom området som du kan växa på.
I den här tjänsten får du jobba i ett glatt team där engagemanget och kvalité alltid är på topp. Du kommer arbeta i moderna lokaler centralt på Drottninggatan i Stockholm.
Låter detta som du? Tveka inte att söka, då intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2020-04-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressMiracle Consulting
TORSGRÄND 32
11361 STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorsansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Miracle Consulting Torsgränd 32 (
visa karta)
113 61 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
cv@miracleconsulting.se Jobbnummer 5177664
Observera att sista ansökningsdag har passerat.