Kontorsansvarig
Anticimex AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Anticimex är ett internationellt serviceföretag som grundades i Sverige 1934. Vi skapar trygga och hälsosamma inomhusmiljöer genom inspektioner, garantier och försäkringar. Vi är ca 4 000 anställda i 16 länder som arbetar inom områdena skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Under 2015 hade vi 2,2 miljoner kunder och den sammanlagda omsättningen uppgick till ca 3,9 miljarder kronor.
Kontorsansvarig
Publiceringsdatum2016-08-31Dina arbetsuppgifterBrinner du för att ge god service till både kollegor och kunder? Anticimex huvudkontor har precis flyttat till nya aktivitetsbaserade lokaler i Marievik. Vi har ett modernt, fräscht, helt öppet och flexibelt kontor med kombinerad reception, lounge och matsal som nav. Vi anser att vi har Sveriges finaste kontor och vill att du tar yttersta ansvaret för att vi har det även om några år. Att alla som kommer till oss, oavsett intern eller extern, ska få ett vänligt bemötande med grym service är av högsta vikt.
Därför söker vi dig som sätter stor stolthet i ditt yrke och som i varje möte och varje situation vill göra ditt yttersta för att upplevelsen ska bli den allra bästa. Du ska ha arbetat med service i ett antal år, vara en positiv och engagerad person, älska att ge service i världsklass, se utmaningen i att lösa situationer som uppstår, ha öga för det där lilla extra och vara orädd. Den ena dagen är inte helt den andra lik och det ska du tycka är utmanande. Svarar du ja på samtliga frågar kan det här vara jobbet för dig - ansök redan idag!
Du ansvarar för kontoret - både vad gäller helhetsbilden och detaljerna. Du har sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare, ta hand om post och bud, beställa mat, se till att kaffemaskinerna är laddade, inköp av kontorsmaterial och svara i telefonen. Utöver detta ansvarar du för att ytorna kring receptionen fungerar som de ska, är iordningsställda och representativa. Till din hjälp har du vår städfirma som arbetar dagtid och en telefonist. Du ansvarar för kontakten med våra och styrning av våra externa partners så som städbolag, kaffeleverantör, säkerhetsfirma och hyresvärd.
Du driver också vissa trivselfrågor på kontoret, typ AW, Luciafirande osv. Du har budgetansvar inom dina ansvarsområden och hanterar fakturor gällande detta, har du ekonomisk kunskap är det en fördel.
KvalifikationerVi söker dig med erfarenhet av service där receptionsarbete ska vara en del. Din svenska och engelska är flytande i tal och skrift och du är en van användare av Office-paketet. Du är driven och har en positiv människosyn, gillar utmaningar och har hög servicekänsla samt är professionell i din roll som företagets ansikte utåt. Du är ansvarstagande, strukturerad, prestigelös, orädd, positiv och kommer med förslag på förbättringar samt genomför dem. Du är den som ser till att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret och din energi och ditt driv smittar av sig på omgivningen. Om du tycker dessa egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i den här viktiga rollen.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Skriftligt!
Du ansöker via vår hemsida under rubriken "jobba hos oss":
Klicka på denna länk för att göra din ansökanNotera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.
KontaktHR-chef Maria Lagerstam, 070-243868
FöretagAnticimex AB
AdressAnticimex AB
10074 STOCKHOLM
KontorsadressÅrstaängsvägen 21 B
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-51763300
Jobbnummer 3023117
Observera att sista ansökningsdag har passerat.