Kontors- och VD-assistent på deltid till vår kund i centrala Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-08-05


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-08-05

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som vill ta nästa steg inom kontorsservice och administration? Trivs du med varierade arbetsuppgifter, att skapa struktur och ta ansvar, samt vara ett stöd både operativt och administrativt? Då kan detta vara rollen för dig!

Vi söker nu en Kontors- och VD-assistent på deltid till en av våra kunder i centrala Stockholm. I denna roll kombinerar du kontorsservice för ett mindre huvudkontor med att stötta företagets VD i diverse administrativa uppgifter. Tjänsten är på cirka 15 timmar per vecka.

Detta är ett konsultuppdrag via KFX HR-partner med omgående start. Uppdraget sträcker sig preliminärt över två månader, men med goda chanser till förlängning.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din arbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad medarbetare, och vi värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Som konsult är du både vårt och kundens ansikte utåt. Vi söker därför dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett professionellt bemötande. Våra ledord är Stolthet, Omtanke och Engagemang - och vi hoppas att du delar dessa värderingar.

Dina arbetsuppgifter
Rollen är delad mellan kontorsservice och stöd till VD:n, vilket innebär att du både kommer ha praktiska och administrativa arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter inom kontorsservice:


Säkerställa att kontoret är trivsamt och välfungerande för ca 30-40 medarbetare


Hantera beställningar av frukt, mjölk och dylikt, samt kontorsmaterial


Ta hand om enklare kontorsgöromål och löpande praktiska uppgifter

Exempel på arbetsuppgifter som VD-assistent:


Sköta kalenderbokningar och koordinera möten


Ansvara för resebokningar och viss administration


Vara ett diskret och organiserat stöd i det dagliga arbetet

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ eller kontorsnära roll och som är redo att ta ett större ansvar. Du har en positiv attityd, tycker om att hjälpa till och är van att arbeta självständigt. Du förstår vikten av att hantera information med diskretion och har god organisationsförmåga.

Vi ser gärna att du har:


Erfarenhet av kontorsservice, administration eller liknande


Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


God datorvana, särskilt i Officepaketet


En flexibel och prestigelös inställning


En känsla för service, struktur och ansvar

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, ca 15h/vecka fördelat över 5 dagar (måndag-fredag)
Plats: Centrala Stockholm
Anställningsform: Konsultuppdrag via KFX HR-partner

Vi genomför bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emilia Andrén på emilia.andren@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner

Jobbnummer
9446271

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: