Kontor & Kundtjänstchef
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en erfaren kundtjänstchef med starkt fokus på utveckling och teambuildning.
Vår kund är en internationell tillverkare av städutrustning. De vänder sig till professionella användare som städbolag, facility management-bolag, fastighetsbolag, kommuner och landsting. Företaget har över 3000 anställda och finns i över 80 länder världen över. Företaget har funnits sedan 1906.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som vår nya Customer Support Manager blir du en viktig nyckelperson i företaget och en del av vår
spännande utveckling inom kundsupporten. Du kommer att vara en del i ledningsgruppen. Rollen omfattar ansvaret för den dagliga driften och
utvecklingen av kundsupporten hos kund. Du är en tydlig ledare och har fokus på effektivitet och jobbar löpande med optimering av processer, verksamhet- och personalutveckling. I rollen stödjer du personalen i kundfrågor och är med och jobbar operativt med kundtjänst. Det egna teamet består av totalt 8 personer i Sverige.
Din erfarenhet och utbildning:
Vi ser att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet inom området kundsupport/kundtjänst eller försäljning i en ledande befattning gärna med erfarenhet från större och internationella företag. Vi ser att du har flera års erfarenhet av att vara ledare. I rollen krävs det även att du har erfarenhet av att bygga upp och utveckla en kundsupportavdelning. Du har en eftergymnasial utbildning gärna inom ledarskap, försäljning, kundservice eller liknande.
Har du även kurser inom ledarskap, utveckling och kundservice är det ett plus.
Dina personliga egenskaper:
Vi söker en mycket driven och trygg person som kan jobba strategiskt med att utveckla kundsupporten vidare. Du är engagerad, självständig, kommunikativ i alla led, ansvarstagande och serviceminded som person. För rollen krävs det att du har ett stort engagemang för service, kundbemötande och vård av kundrelationer. Du har en förmåga att kunna leda och utveckla människor på ett tydligt och positivt sätt, samt skapa en teamkänsla och engagemang hos medarbetare. Är du även flexibel och prestigelös som person och tycker det är roligt och utmanande med förändringsarbete och utveckling så är du rätt person för tjänsten.
Kunden erbjuder dig ett roligt, spännande och utmanande arbete där du blir en viktig del av företagets framtida utveckling!
I denna rekrytering samarbetar kunden med Badenoch & Clark. Vid frågor vänligen kontakta
Rekryteringskonsult Mio Emanuelsson på 031-725 45 22 Vi behandlar ansökningarna löpande under
ansökningstiden så skicka in CV samt personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 15 september.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-08-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMio Emanuelsson, Rekryteringskonsult 031-725 45 22
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3010903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.