Konsultuppdrag som uthyrare till Olov Lindgren

Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-09-20

Om tjänsten
Just nu söker vi för ett längre konsultuppdrag en uthyrare för bostäder till Olov Lindgren med ansvar för alla steg i uthyrningsprocessen. Det innebär bland annat inkluderar upprättande av hyreskontrakt, kreditprövningar, fakturering, ansvara för byten och internbyten samt göra underlag för besiktning samt fördelning och försäljning av tillhörande parkeringsplatser, förråd m.m. Du medverkar också vid projekt vid eventuella ombyggnationer och hyresgästanpassningar.
Arbetet innebär också att i samråd med fastighetsvärden genomföra avflyttningsbesiktningar och vidare ha tät kontakt med hyresgäster och bostadssökande avseende hyreskontraktsfrågor vilket ställer stora krav på ett trevligt kundbemötande och en säljande inställning.

Profil
• Minst två års erfarenhet från liknande arbete med administration, försäljning och kundbemötande. Lämplig bakgrund är t.ex förvaltarassistent, uthyrare eller andra yrken med "affären i centrum".
• En god ekonomisk förståelse.
• Goda IT-kunskaper och goda kompetenser i Officepaketet.
• Serviceinriktad och har goda kunskaper i både svenska och engelska (tal och skrift)
• B-körkort

Vi ser att helst att du har erfarenhet av fastighetssystemet Fastnet.

Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är lyhörd, känner väl till fastighetsmarknaden och är bra på att kommunicera. För att trivas på den här tjänsten behöver du vara en van förhandlare och tycka om utmaningen i att få alla parter nöjda.

För att passa i tjänsten som uthyrare hos är du också drivande, affärsmässig och strukturerad. Du är van att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Vidare har du förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap.

Varmt välkommen med din ansökan!

I detta uppdrag samarbetar vi med Arena Personal, rekryteringskonsult Sara Bahlenberg. Intervjuer kommer att ske fortlöpande varför vi gärna tar emot ansökan snarast.

Om verksamheten

Olov Lindgren, grundat 1938, förvaltar och förädlar egna fastigheter i Stockholm. Företaget erbjuder marknaden kontor, butiker och bostäder med hög kvalitet. Byggmästartradition och lång erfarenhet har givit oss helhetsperspektiv och en unik kompetens. Vår filosofi är baserad på omsorg och trygghet genom personlig närvaro och snabb service. Vi ska förvalta och utveckla fastighetsbeståndet med motiverad och välutbildad egen personal.
Olov Lindgren har sedan starten tillämpat beprövad teknik och beprövade material. Ett medvetet val för att minimera risker för hyresgäster och uppnå lång livslängd och låga underhållskostnader. Detta långt innan begrepp som miljöpåverkan och kvalitetssäkring var kända.
Vi har en gemensam värdegrund som skapar arbetsglädje till nytta för både anställda och hyresgäster. Vi sitter i vår egen fastighet på Drottninggatan 97, nära Odenplan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2310
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Bahlenberg 0733928048 sara.bahlenberg@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3057761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: