Konsulthanterare / konsultansvarig till stort modebolag
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-11-09FöretagetFöretaget är ett av Sveriges ledande inom konfektion och finns idag representerade över hela världen. Företaget har idag runt 4000 butiker runt om i världen och mer än 100 000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.
Här finns stora möjligheter för dig som vill bidra och utvecklas i din yrkesroll- det är du som sätter gränserna.
Dina arbetsuppgifterSom konsultansvarig kommer du att tillhöra en av flera divisioner inom organisationen. Du ansvarar för all administration kopplat till organisationens inköp av konsulter vilket innebär allt från att publicera annonser, gå igenom CV:n och hålla intervjuer till att skapa konton och hjälpa till med introduktionen rent praktiskt för konsulterna. Rollen innebär många kontaktytor och du förväntas följa upp konsultleverantörer och finns som stöd för konsulterna på plats i olika frågor. Rollen innebär många kontaktytor och du arbetar nära organisationens personalansvariga, teamchefer, projektansvariga och konsultinköp. Vidare ansvarar du för att utveckla företagets inköpsprocess och sprida information till interna intressenter samt följa upp på rapporter kopplade till konsulterna.
Kvalifikationer• God administrativ förmåga
• Genuint intresse av att träffa och kommunicera med nya människor
• Goda kunskaper I Office, speciellt Excel
• Erfarenhet av att arbeta med konsulter eller rekrytering är meriterande
• Erfarenhet från en IT-avdelning är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi söker dig med ett eget driv och en förmåga att arbeta proaktivt. Du har ett genuint intresse för människor och att bygga relationer på alla nivåer och inom olika områden. Du är flexibel och trivs med att arbeta i team, samtidigt som du har en hög integritet och en förmåga att utföra dina arbetsuppgifter självständigt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Konsulthanterare, konsultansvarig, konsult, administratör, administration, Office, sourcing, inköp, konsultinköp
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnja Grass
anja.grass@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3792910
Observera att sista ansökningsdag har passerat.