Konsultchef till Helsingborg

Processbemanning AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

.

Om Processbemanning AB:
Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Processbemanning är ett tillväxtföretag där vi arbetar i ett tight team med högt driv och stort fokus på affärer och leverans. På kontoret i Helsingborg arbetar för närvarande 8 personer. Vi är inne i en expansiv fas och växer kraftigt, med en tillväxt under 2018 på närmare 50 % behöver vi nu förstärka vårt interna team i Helsingborg.

Konsultchef till Helsingborg
Vi söker en affärsorienterad och resultatinriktad konsultchef till vårt kontor i centrala Helsingborg. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av arbete inom bemanningsbranschen och som vill fortsätta utveckla dina relationer med konsulter, kunder och arbetssökande.

Mer om tjänsten
Som konsultchef har du den dagliga kontakten med såväl konsulter som kunder och ansvar för matchningsprocessen. Du träffar konsulter såväl på uppdrag som inför uppdragsstart. I ditt dagliga arbete ingår intervjuer, referenstagning, presentation av kandidater för dina uppdragsgivare samt löpande avstämningar med konsulter och uppdragsgivare. Du har eget personalansvar för ca 30 konsulter inom såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Att besöka uppdragsgivare, ta kravprofiler samt driva både bemanningar och rekryteringar är den absolut viktigaste delen i din arbetsroll. Du har ett helhetsansvar för befintliga kunder och driver hela processen från kravprofil, offertförfarande till leverans och uppföljning.


Publiceringsdatum
2019-04-02

Erfarenheter
Vi förutsätter att du har en utbildning på högskolenivå samt har minst ett par års erfarenhet ifrån arbete på bemanningsföretag eller liknande tjänster. Vidare förutsätter vi att du är en relationsbyggare som trivs i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö med ett högt arbetstempo. Arbetet kräver datorvana med goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt i svenska och engelska. B-körkort fodras och du har tillgång till företagets poolbil för kundbesök.

Personliga kvalifikationer
Som person är du serviceinriktad och har förmåga att väcka kunders intresse samt att förstå och anpassa lösningarna efter våra kunders behov. Du har förmåga att förmedla trygghet, energi och har en tydlighet i ditt ledarskap till de konsulter som du anställer. Du drivs av att ansvara för hela processer och utveckla relationer på djupet.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.

Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Kontorschef Angelica Fredriksson tel. 070-310 31 92. Ansök via länk nedan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
4706656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: