Konsultchef till Bonlivas Gävle-kontor
Bonliva AB / Säljarjobb / Gävle
2021-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsultchef till Bonlivas Gävle-kontor" (publicerad 2021-10-05) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bonliva AB i Gävle,
Sandviken,
Ovanåker,
Tierp,
Söderhamn eller i
hela Sverige Drivs du av personliga relationer och vill göra skillnad - på riktigt?
Vården har fortsatt stora utmaningar och vi behöver fler hjältar som med sina rekryteringsfärdigheter vill hjälpa den på fötter!
Vi söker dig som tillsammans med oss vill vara med och skapa en mer jämlik vård och omsorg. Tjänsten som är en konsultchefsroll med bredare ansvar, kallas hos oss HR- och Bemanningsansvarig.
Du kommer ha en betydelsefull roll i ett av våra nischade, växande team och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, entreprenöriell, relationsbyggande och omtänksam. Du vill utvecklas inom rekrytering och bemanning samtidigt som du gärna använder din framåtanda för att uppnå resultat. Vi växer i snabb takt och behöver förstärkning pronto - så vi längtar verkligen efter dig!
ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE?
För att trivas hos oss stimuleras du av att bygga långsiktiga relationer och ta fram lösningar där kvalitet är grundstommen. Du är stresstålig och klarar av både operativt och administrativt arbete. Kommunikation för dig, oavsett om det sker i skrift eller tal, är mycket god. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete men är samtidigt en naturlig teamplayer. Ett stort plus är om du drivs av att arbeta i en föränderlig miljö där vi alla strävar efter att förbättra för våra konsulter, medarbetare och samarbetspartners mot en mer jämlik vård, skola och omsorg.
KORT OM ROLLEN
Dina uppgifter kommer huvudsakligen vara att bygga upp ett eget nätverk av konsulter i kombination med att vara nyckelpersonen för våra uppdragsgivare när de behöver assistans - både på proaktiv och reaktiv nivå. Du har ett helhetsansvar för och leder bemanningen av konsulter inom det verksamhetsområde du tilldelas.
Så här beskriver en av våra medarbetare, Sandra, sin roll: "Min tjänst som HR- och Bemanningsansvarig på Bonliva lever verkligen upp till hypen som byggdes upp under mitt första intervju. Jag får ta stort ansvar, har nära kontakt med både verksamheter och mina konsulter och jag känner att jag gör något som har betydelse - på riktigt. Som krona på verket är företagskulturen här på Bonliva definitivt något utöver det vanliga, vi har verkligen superkul tillsammans."
Hör en av våra kollegor berätta mer om Bonliva som arbetsplats:
FORMELLA ÖNSKEMÅL
För tjänsten ser vi gärna att du har minst två års relevant erfarenhet inom kommunikativa och/eller säljande tjänster då ett relationsdrivet angreppssätt är nyckeln för att du ska lyckas i rollen. Det viktigaste är din personlighet och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård, hälsa och skola.
UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
Företaget växer i snabb takt och har bland annat utnämnts till Mästargasell 2019. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person. Bonliva planerar även att starta upp fler verksamheter internationellt inom de närmsta åren. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.
VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Vi satsar på dig som individ och du har därför stor möjlighet att påverka din ersättning genom vår flexibla lönemodell. Du kommer spendera dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat eget gym och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW och det tror vi att du också gör.
OM URVALSPROCESSEN
Urval sker löpande, så var snabb med din ansökan! Vår urvalsprocess inleds med att vi granskar CV och din presentation i ansökan, vilket följs upp med telefonintervjuer för de kandidater som uppfyller kraven. Trivs vi efter samtalet med varandra går vi vidare till en mer ingående videointervju över Teams. Nästa steg i rekryteringsprocessen är att våra slutkandidater gör ett testcase, följt av en träff med rekryterande chefer. Slutligen tar vi inför anställning alltid referenser. Har du funderingar kring vår rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till
work@bonliva.se.
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid. Tjänstgöringsgrad 100%.
Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Start: Snarast möjligt
Plats: Just nu arbetar vi på distans och följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer fram tills situationen tillåter arbete på plats på kontoret i Stockholm igen.
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård, skola och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.
ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan sker direkt här i formuläret. Frågor om tjänsten skickar du direkt till
work@bonliva.se.
Vi längtar efter dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-09-21ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBonliva AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bonliva AB (org.nr 556857-2886),
https://bonliva.se/ Arbetsplats Bonliva
Jobbnummer 5981732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.