Konsultchef till Ängelholm sökes!

Logent AB GBG / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB GBG i Ängelholm, Halmstad, Malmö, Varberg, Kungsbacka eller i hela Sverige

Logent AB är en snabbväxande tjänsteleverantör inom logistikområdet med ett heltäckande erbjudande åt logistikintensiva verksamheter. Vi erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning och IT-stöd inom logistik. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 2 000 anställda. Under 2013 beräknas Logent omsätta ca 1,5 miljard SEK.
Logent AB är auktoriserade genom Almega och ISO-certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.

Då Logent AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från båda könen och just nu söker vi dig som vill jobba hos oss som konsultchef.

Publiceringsdatum
2013-07-09

Dina arbetsuppgifter
Som konsultchef kommer du ha personalansvar för ca: 10-20 medarbetare beroende på säsong. Som personalansvarig kommer du bland annat också få jobba med att coacha din personal, sköta utbokningar, semesterförläggningar och ha medarbetarsamtal.

I din tjänst kommer du också vara rekryteringsansvarig det vill säga ansvara för rekryteringsprocessen till våra utannonserade tjänster i Ängelholms området. I rekryteringsprocessen ingår allt från annonsering, urval, intervjuer till referenstagning.

Administration som tidrapportering, uppföljningar och användande av vårat kvalité- och miljöledningssystem kommer behövas göras dagligen/veckovis. Även stöttning i administrativa bitar till sitemanagern kan förekomma.

Erfarenheter

Vi vill att du ska vara serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra. Noggrann och effektiv är två egenskaper som du besitter då du kommer hantera mycket ansvar i ett i mellanåt högt tempo. Då tjänsten innebär mycket eget ansvar så krävs det att du klarar av att vara självgående och vågar ta egna initiativ.

Har du läst arbetsrätt är det meriterande, likaså om du haft erfarenhet från att leda personal tidigare. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Körkort är ett krav och tillgång till bil ett plus.

För rätt person innebär denna tjänst en fantastisk möjlighet att visa fram fötterna i ett snabbt växande företag!
Tjänsten börjar med 6 månaders provanställning och övergår sedan i en tillsvidareanställning om båda parter känner sig nöjda.

Vi behöver tillsätta tjänsten omgående så skynda in med din ansökan. Ansök via länken nedan eller gå in på vår hemsida, www.logent.se

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Logent AB GBG

Adress
Logent AB GBG
Masthamnsgatan 22
41327 Göteborg

Kontorsadress
Masthamnsgatan 22
Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-130147
Faxnummer: 031-140144
E-postadress: gbg@logistikentreprenader.se

Jobbnummer
1603340

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB GBG: