Konsultchef inom redovisning
Azets Insight AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Azets Insight AB i Göteborg,
Linköping,
Malmö,
Västerås,
Sollentuna eller i
hela Sverige Våra 2 800 medarbetare stöttar och förenklar verksamheten för våra 22 000 kunder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.
Tidigare hette vi Visma Services, men sedan vi separerade från Visma i december 2016 heter vi Azets Insight. Vi är dock fortfarande den ledande leverantören av ekonomi- och lönetjänster i Norden.
På Azets kombinerar vi erfarenhet och expertis med moderna digitala lösningar. Med modern teknologi och expertrådgivning hjälper vi våra kunder att omvandla data till värdefulla insikter, arbeta smartare och fatta mer lönsamma beslut.
Utmanas du av att bygga goda relationer, gillar du att leverera kvalitet samtidigt som du dagligen får variation i dina arbetsuppgifter? I rollen som konsultchef hos oss kommer du tillsammans med ditt team att dagligen överträffa förväntningar från kunder och kollegor.
Vår kollega och nuvarande konsultchef går vidare till nya utmaningar och vi söker nu efter hennes ersättare. Som konsultchef hos oss har du personalansvaret för dina medarbetare samtidigt som du själv har ansvar för egna kunder. I rollen arbetar du bland annat med att stötta och leda våra redovisningskonsulter, bidra med att vidareutveckla Azets interna processer och relationer med kunder och du har en viktig roll gällande affärsutveckling hos oss.
På Azets får du möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, redovisning och rådgivning till kund! Vi är ett glatt gäng som stöttar varandra under våra arbetstoppar och drivs av att vara de bästa stödet för våra kunder! Du som konsultchef på Azets har tillgång till flexibla arbetstider, massage på kontoret och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Vi kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling!
Rollen innehåller:
Personalansvar och utveckling av ditt team
Resursplanering och uppföljning av resultat mot uppsatt budget
Kundansvar för dina kunder men även stöttning av dina medarbetare
Genomförande av årsbokslut, rapportering och andra löpande uppgifter
Kommunikation och samarbete med kollegor i Rumänien
Vem är du:
Hos oss värdesätter vi starkt vår kultur och du kommer trivas bra hos oss om du drivs av att skapa goda relationer och att har lätt för samarbete där du ständigt hittar win win lösningar. Utöver det behöver du gilla att ta fullt ägarskap för dina arbetsuppgifter och vara van vid att ha kunden i fokus.
För att du ska lyckas i rollen ser vi att du är självgående i löpande bokföring, årsbokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi behöver dig som trivs med att arbeta med moderna arbetssätt och IT-system. Du behöver även ha tidigare erfarenhet av att leda andra som chef med resultatansvar mot en uppsatt budget.
Du kommer trivas hos oss om du gillar samarbete och att inspirera dina kollegor!
Intresserad?
Ansök idag utan att behöva ladda upp ett CV! Svara på några korta frågor så kontaktar vi dig inom kort om din profil är intressant. Har du frågor eller funderingar? Kontakta Gerton Jönsson på
gerton.jonsson@azets.comIntervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-23ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGerton Jönsson +46 72-554 77 23
FöretagAzets Insight AB
AdressAzets Insight AB
Box 34212
10026 Stockholm
KontorsadressLINDHAGENSGATAN 94
Jobbnummer 4474918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.