Konsultansvarig på 50% till utbildningsföretag, Stockholm
Upgrades Education Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upgrades Education Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du på jakt efter ett flexibelt och socialt deltidsjobb på ett litet företag med mycket hjärta och personlighet? Kanske studerar du eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill utvecklas inom personalvård? Då tycker vi du ska läsa vidare för just nu letar vi efter en engagerad och lyhörd konsultansvarig till vårt härliga team.
Vad kan vi erbjuda dig?
• En självständig och ansvarsfull roll i ett litet entreprenörsdrivet företag där allas insatser räknas
• En del i ett glatt team med personlig och familjär stämning där vi alla strävar efter att utvecklas och jobba med kvalitet
• Härligt kontorslandskap i hjärtat av Östermalm
• Flexibla arbetstider men vi ser att du kan jobba minst 50 %
Vad gör en rekryteringsansvarig på Upgrades?
• Kontraktsskrivning och anställning
• Planera och hålla i intern/introduktionsutbildningar
• Matchning mot uppdrag
• Personal- och utbildningsadministration
• Uppföljning och personalvård
• Allmän administration
För rätt person kan ansvaret växa med tiden och du kan få komma att driva egna projekt kopplat till internutbildningar, onboardingprocess och personalvård. Då Upgrades är ett litet företag kommer du även att ges möjlighet att få inblick i andra processer rörande bolagsstyrning. Du jobbar i ett nära samarbete med VD, Operativt ansvarig, marknad- och rekryteringsansvarig.
Vilka kompetenser och erfarenheter krävs?
Krav är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, du kan vara studerande på högskola/universitet, föräldraledig eller av annan anledning har en situation som lämpar sig för deltidsarbete. Krav är också att du har arbetat inom något serviceyrke och erfarenhet av personaladministration eller personalansvar sedan tidigare är starkt meriterande.
Det är viktigt att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då du kommer att behöva kommunicera med vissa kandidater på engelska. Vi ser gärna att du har god it vana och gillar att jobba med mail och telefon som verktyg.
Vem är du som person?
Som person är du noggrann, engagerad och ansvarstagande. Du är flexibel, pragmatisk och måste tycka om att jobba i ständig förändring och kunna ta arbetsuppgifter på ad hoc. Vi tror att det är viktigt att du är lyhörd, kommunikativ, social och verkligen drivs av att jobba tillsammans med andra människor. Vem du är och vilka dina drivkrafter är tror vi är avgörande för att lyckas i denna roll därför kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.
Startdatum augusti men rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Lön enligt ök.
Vad gör Upgrades?
Upgrades är ett språkföretag där privatpersoner och företag får skräddarsydd undervisning i språk. Vi erbjuder fasta kurser och individuell undervisning. Inom båda områden så anpassas utbildningen efter våra kunders nivå, tidsschema och mål. När en kund arbetar med oss så fokuserar vi inte bara på ämnet utan vi lägger också stort fokus på verktygen och motivationen bakom lärandet. Allt för att deltagaren ska nå sina mål och sedan fortsätta att lära även efter det att kursen är slut.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50 %
Publiceringsdatum2017-05-11ErsättningTimlön enligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-24
KontaktAmanda Lejon
work@upgrades.se 010-3333622
FöretagUPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
AdressUPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Skeppargatan 27
11452 STOCKHOLM
KontorsadressSkeppargatan 27
Jobbnummer 3492982
Observera att sista ansökningsdag har passerat.