Konferens- och receptionsansvarig sökes till uppdrag i Uppsala!
Majola / Receptionistjobb / Uppsala
2016-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konferens- och receptionsansvarig sökes till uppdrag i Uppsala!" (publicerad 2016-11-22) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Majola i Uppsala,
Sigtuna,
Stockholm,
Haninge eller i
hela Sverige Majola RestaurangKonsult söker å kunds vägnar en konferens- och receptionsansvarig under ca ett halvårs tid i Uppsala. Arbetsplatsen är Akademihotellet som ligger i de härliga historiska kvarteren i staden, nära slottet och domkyrkan. Hotellet har 37 rum, 5 konferenslokaler och 2 lägenheter för längre perioder. På Akademihotellet vill man att folk ska känna sig som hemma och har en hemtrevlig och personlig känsla i inredningen och på rummen.
OM TJÄNSTEN:
Den aktuella tjänsten som konferens- och receptionsansvarig är ett föräldravikariat där du kommer att ha det operativa ansvaret och säkerställa att verksamheten fungerar bra och att rutiner efterföljs under den tiden som ordinarie ansvarig är borta. Du kommer bl.a. att ansvara för arbetsfördelning, inköp, schemaläggning av personal, upplärning av eventuell ny personal samt givetvis gästrelationer och allt var det innebär. I receptionen har du tre fastanställda i personalgruppen samt en del extrapersonal.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas i december och börjar då med upplärning innan man tar över posten i mitten av januari. Uppdraget pågår sedan till mitten av juni. Arbetstiderna är förlagda till både dag- och kvällstid och man jobbar 07.15-14.30/08.00-15.30 eller 15.00-22.00 där man har kvällspass ca två gånger i veckan. Man jobbar även varannan helg. Du kommer att vara anställd av Majola och uthyrd till Akademihotellet.
OM DIG SOM SÖKER:
Till detta uppdrag letar vi efter dig som har servicekänslan ut i fingerspetsarna och alltid sätter gästen i fokus. Du ska vara en lugn och trygg ledare för personalen och kunna fatta beslut och motivera. Samtidigt är det viktigt att du är ödmjuk och prestigelös i ditt sätt och arbetar som en del av gruppen. Tjänsten är främst operativ men du ska även ha sinne för administrativa arbetsuppgifter. Vi ser helst att du har erfarenhet från hotellbranschen sedan tidigare så att du snabbt kommer in i arbetssättet och arbetar effektivt.
Är du rätt för detta uppdrag? Är det nästa steg i din karriär eller kanske ett spännande inhopp mellan andra sysselsättningar? Sök då tjänsten idag, vi träffar kandidater löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-11-21Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Dietrich
martina.dietrich@majola.se 08-600 35 00
FöretagMajola
AdressMajola
Hesselmans Torg 5
13154 Nacka
KontorsadressHesselmans Torg 5, Nacka
Jobbnummer 3171632
Observera att sista ansökningsdag har passerat.