Kommunikativ team leader för license delivery team till Aurora I
Bravura Sverige AB / Chefsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-03-19FöretagetAurora Innovation hjälper vården att förbättra sin patientkontakt genom att skapa bättre kontaktvägar och därmed minimera patienternas väntetid. De förbättrar patienternas kontaktvägar med hjälp av innovativa ärendehanteringssystem som nyttjar alla de vanligaste digitala kommunikationskanalerna som video, chatt och telefoni.
Aurora fortsätter att växa och planerar att expandera i fler länder inom Europa. 2019 hade koncernen en omsättning om drygt 100 miljoner kr och drygt 70 medarbetare på huvudkontoret i Uppsala samt dotterbolagen i Finland, Nederländerna och Spanien. De söker nu en delivery team leader till avdelningen Customer Success som fyller en viktig roll för den fortsatta tillväxtresan.
Dina arbetsuppgifterSom delivery team leader är du operativ i rollen och en viktig sammanhållande länk att leda och fördela arbetet för teamets dagliga arbete. Du är med och driver utvecklingen framåt genom att påvisa var förbättringspotentialen är som störst via förbättringar av processer, rutiner dokumentation eller annat. Du hanterar och bearbetar leveransordrar. För att effektivisera orderhanteringen samarbetar du även med företagets övriga avdelningar samt externa partners.
Vidare samarbetar du även med övriga teamledare inom Customer Success för att planera arbetsbelastningar och prioriteringar. Du kombinerar detta med fortlöpande coaching av framsteg och utmaningar för teammedlemmar. Ditt ansvar är att se till att realistiska tidsfrister tydligt kommuniceras och uppfylls. Slutligen rapporterar du till Customer Success Director
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet i rollen som teamledare inom it, telecom, retail eller liknande
• Flytande engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Excel
Meriterande:
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, projektledning eller logistik
Som person är du strategisk och analytisk med en god affärsförståelse. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och kan förklara komplex information på ett enkelt, konkret och tydligt sätt. Du är ansvarstagande och initiativrik, som kan leda teamet mot uppsatta mål. Du vågar utmana rådande arbetssätt och affärskoncept samt besitter goda ledaregenskaper.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5158396
Observera att sista ansökningsdag har passerat.