KGH Accountancy & VAT Services söker Administratör
KGH Customs Services AB / Receptionistjobb / Strömstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Strömstad,
Tanum,
Dals-Ed,
Munkedal,
Bengtsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KGH Customs Services AB i Strömstad,
Munkedal,
Eda,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige About KGH Accountancy & VAT Services AB
KGH Accountancy & VAT Services AB is a licensed accounting and payroll firm, and part of the KGH Group. We work in line with Swedish REX and SALK standards and we are ISO 9001 certified. KGH Group is the leading provider of Trade and Customs Management in Europe with global reach. We offer and deliver innovative Strategy and Compliance, Operations and Digital Services, ensuring optimized Trade and Customs Management.
KGH Accountancy & VAT Services söker administratör till vårt kontor i Strömstad.
Vi på KGH A&V söker nu en administratör då vår nuvarande går i pension.
Vi erbjuder en omväxlande, bred roll med fokus på extern och intern service. Tjänsten är 75%, men för rätt person med ekonomikunskap kan den gå upp till 100%.
Du ansvarar för:
- Ge företagets besökare ett trevligt första bemötande och god service via reception
- Ta hand om den allmänna trivseln på kontoret och se till att receptionen ser representativ ut
- Huvudansvar för vår växel Utföra administrativa uppgifter såsom posthantering, följa upp statuslistor, uppdatera information i system och hantera utskick till kunder
- Beställa kontors- och förbrukningsmaterial samt frukost/fika inköp till kontoret
- Administrera passersystem
- Ansvar för att hålla vissa administrativa rutinbeskrivningar uppdaterade
- Vara behjälplig för övrigt förekommande arbetsuppgifter
Publiceringsdatum2022-09-09ProfilVi söker dig som har som lägst gymnasieutbildning - gärna med inriktning mot ekonomi/redovisning. Du har god vana av Office-paketet.
Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss. Du är glad, positiv och lösningsorienterad. Som vårt ansikte utåt, både för besökare till kontoret och inkommande samtal, levererar du alltid den bästa servicen. Du är noggrann, stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt.
Vi värdesätter
Hos oss värdesätter vi medarbetare med driv och som tar initiativ. Ett gott humör och en positiv inställning uppskattar vi också.
Vi är ett härligt arbetsgäng, ca 30 kollegor som arbetar inom redovisning och lön, med bra stämning och lagkänsla som vi är mycket måna om att behålla och ytterligare förstärka. Vi erbjuder intern upplärning och goda möjligheter att utvecklas.
Vi har kollektivavtal med Unionen (Revision & Konsult)
Vårt koncernspråk är engelska så du bör vara komfortabel med engelska i både tal och skrift.
Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med din ansökan!
Ansökningar behandlas löpande.
Great jobs for great people!
Working at KGH means working in an international environment together with passionate and highly competent colleagues. With a strong drive to generate sustainable solutions, we facilitate international trade and help our customers to grow their business. The willingness to get engaged in this important task is clear proof of the pride and commitment felt by everyone throughout the company.
This is our story. What's yours?
Varaktighet, arbetstid
75%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKgh Customs Services AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/104".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kgh Customs Services AB (org.nr 556096-7431)
Arbetsplats KGH Accountancy & VAT Services AB
Kontakt Catharina Olofsson
+46(0)104550110 Jobbnummer 6964597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.