Key Account Manager sökes till zanox i Stockholm

Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

zanox är Europas ledande nätverk för prestationsbaserad onlineannonsering.  zanoxgruppen består av bolag som zanox, Affiliate Window och eprofessional som alla erbjuder effektiv marknadsföring av produkter och tjänster på internet. Med zanox transaktionsbundna affärsmodell betalar annonsörer enbart för mätbar försäljning direkt kopplad till sin annonsering! Vi skapar relationer mellan annonsörer och publishers och ger dem tillförlitliga verktyg och tjänster som bygger online framgång på prestationsbasis. Idag förlitar sig mer än 4300 internationella annonsörer på zanoxgruppens expertis inom branscherna retail, resor, telecom och finansiella tjänster. Bolaget grundades år 2000 och har idag global närvaro med kontor i 12 länder, huvudkontoret ligger i Berlin och kontoret för Skandinavien är placerat i Stockholm. Tillsammans med Oddwork söker vi nu vår nästa Key Account Manager med ansvar för Skandinavien till kontoret i centrala Stockholm!

Om tjänsten som Key Account Manager hos zanox
I rollen som Key Account Manager hos zanox ansvarar du för din kundportfölj bestående av ett flertal e-handlare i den skandinaviska regionen. Du har kontinuerlig kontakt med befintliga kunder vars program och kampanjer du ansvarar för att utvärdera och optimera. Som Key Account Manager bygger du långsiktiga relationer och affärssamarbeten vilka du alltid vårdar med högsta möjliga service och engagemang. Du arbetar strukturerat och strategiskt för att ge såväl kunden som zanox och dig själv maximal affärsnytta. I rollen kommer du ha mycket kontakt med publisherteamet för att skapa de bästa förutsättningarna för kundens behov och önskemål. Som Key Account Manager har du affärsförståelse och vet vad som krävs för att uppnå och överträffa högt uppsatta mål- och försäljningsresultat. Du har budgetansvar och rapporterar på vecko-, månads- och kvartalsvis både internt och till kund. Rollen innebär en varierad vardag med högt arbetstempo och många spännande möjligheter!

Vi söker dig som:
: är driven, orädd och brinner för försäljning! Du har hög social kompetens och en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Vi ser att du har högskoleutbildning eller liknande inom företagsekonomi, strategi eller marknadsföring samt ett par års erfarenhet av account management. Att du har erfarenhet av arbete inom prestationsbaserad marknadsföring och god erfarenhet av onlinemarknadsföring eller e-handel är för rollen mycket betydelsefullt likaså att du har ett intresse för digital teknik. Du trivs i en roll där du får möjlighet att förena strategiskt och operativt arbete. Du har förmåga att se arbetet ur ett helhetsperspektiv och kan strukturerat ta dig an alla utmaningar trots att tempot ibland blir intensivt. Du är självgående och tar egna initiativ för att utvecklas och ta ditt arbete framåt. Vi ser att du har vana av att arbeta i olika system och att du hanterar sifferarbete och affärsunderlag obehindrat. Då zanox är ett globalt bolag är det viktigt att du hanterar både engelska och svenska väl i både tal och skrift.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos zanox AB.

Vad zanox erbjuder dig
Hos zanox erbjuds du en betydelsefull roll med goda utvecklingsmöjligheter inom ett ledande globalt bolag. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om zanox här!

START: Omgående
PLATS: Centrala Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Consultant Manager Emma Kavsjö, emma@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-12-31

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2015-12-03

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2559313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: