Kassa- och serveringspersonal till Sushi Yama
Sushi yama Centralen / Restaurangbiträdesjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sushi yama Centralen i Stockholm,
Uppsala,
Norrköping,
Karlstad,
Jönköping eller i
hela Sverige Du är en del av ett serviceteam. Dina uppgifter är att servera gäster, arbeta i kassan, hålla rent och snyggt i restaurangen m.m.
Erfarenhet och egenskaper
Du bör ha viss erfarenhet av sushi och japansk mat. Du skall vara ambitiös, gärna älska sushi och vara passionerad för service.
• Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman
• Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse
• Du brinner för att sätta gästen i centrum
• Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning
• Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas
• Du kan ta eget ansvar
• Du kan hantera stress
Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer.
Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen.
Sushi Yama är en sushikedja som förenar kvalitativ sushi med en stilren och avslappnande atmosfär. Kedjan består idag av 36 restauranger från Uppsala i norr till Göteborg i söder. De flesta av restaurangerna är koncentrerade till Stockholm, där 19 stycken återfinns. Bland restaurangerna inräknas även en sushiskola som både utbildar personalen internt och fungerar som en restaurang. Skolan har till syfte att bibehålla och vidareutveckla konceptets grunder sett till kvalité och service.
Vi söker nu kassa- serveringspersonal till vår restaurang i Stockholm Centralstation.
Varaktighet, arbetstid
60%-80%
Publiceringsdatum2018-04-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-22
FöretagSushi Yama Centralen
AdressSushi Yama Centralen
Box 530
10130 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 4067932
Observera att sista ansökningsdag har passerat.