Junior teknisk projektledare / Serviceansvarig till eBuilder

Bravura / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-17

Företaget
eBuilder är en ledande högteknologisk leverantör av tjänster och lösningar för supply chain, rese- och utläggshantering, inköp och smartphone selfservice. eBuilder grundades 2007 och har för närvarande kontor i Stockholm, Sverige (HQ), Sri Lanka och Storbritannien. eBuilder-lösningar används i mer än 80 länder över hela världen. Kunderna spänner över svenska offentliga organisationer till globala företag som Scania, Volvo Cars och Saab, samt telekombranschspelare Telia, Halebop, HMD Nokia och Sony Mobile.

Du är initialt anställd via Bravura för att sedan bli tillsvidareanställd hos eBuilder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Junior teknisk projektledare/Serviceansvarig är ditt huvudsakliga ansvarsområde att upprätthålla relationer från ett serviceperspektiv med företagets kunder och följa upp tjänsterna på överenskomna nivåer. Konkreta arbetsuppgifter är att delta i regelbundna möten med kunder för att säkerställa tillfredsställelse och lyssna in eventuella problem eller kommentarer som kunden har med avseende på de pågående tjänsterna. Du identifierar möjligheterna till förbättring och vidtar sedan en åtgärdsplan. Därtill så deltar du aktivt i de implementationer som görs hos kunderna och förväntas vara den som projektleder arbetet. Teamet du ingår i består idag av tre erfarna och kompetenta personer som jobbar i ett tätt samarbete. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom områden IT/Teknik
• Du har erfarenhet av att bygga och förvalta goda kundrelationer
• Erfarenhet av att arbeta i en supportroll
• Erfarenhet av projektledning ses som starkt meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i denna roll är du en driven person med ett stort tekniskt intresse och som har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du en noggrann person som trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Därtill skapar du ett naturligt förtroende hos kunden då du är van att ha mycket sociala kontakter och förstår vikten av att vara affärsmässig.

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicechef, serviceansvarig, Stockholm, Solna, eBuilder, servicekoordinator, service, support, IT-support, teknisk support, supporttekniker, teknik, teknisk försäljning, service manager, service management, client manager, kundservice, tekniker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4351012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: