Junior Supporttekniker / Klientansvarig / 3rd Line Support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Karlstad, Kristinehamn, Säffle, Nacka, Sunne eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-09-27

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget
Företaget är ledande inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. Mer information om företaget ges vid kontakt.

I rollen som supporttekniker kan du jobba antingen i Örebro eller Karlstad. Vidare tillhör du ett team om nio personer och en avdelning om totalt 23 kollegor.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker tillhör du ett team som primärt förvaltar telefoni, Mac eller PC. Du arbetar renodlat med ett av dessa tre fokus. Du arbetar mot olika typer av kunder, allt från mindre privata bolag med få anställda till stora kommuner. De vardagliga arbetsuppgifterna innefattar bland annat incidenthantering, konfigurering, planerade underhåll och deltagande i olika projekt. I regel är du inte i direktkontakt med kund då den dialogen tas av 1st och 2nd line-supporten. Däremot deltar du i kundmöten vid behov i egenskap av teknisk expert. I rollen arbetar du främst remote och samarbetar med dina kollegor via Microsoft Teams där du har möjlighet att få svar på tekniska frågor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Minst ett års teknisk erfarenhet, gärna från servicedesk/1st eller 2nd line/nätverkssupport
• Du har tidigare arbetat med Mac eller PC
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Vidare är du en person som drivs av att jobba i team, lära dig mer och att lösa tekniska problem. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro eller Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: supporttekniker, junior, klientansvarig, 3rd line support, IT, karlstad, örebro, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5997232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: