Junior support- och ekonomiadministratör till stort bolag i City

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och vill arbeta i en kombinerad support- och ekonomiadministrativ roll? Vill du dessutom arbeta i en social miljö med stark teamkänsla? Då ska du absolut söka denna tjänst!

Kunden är en svensk arbetsgivarorganisation som företräder privata företag i Sverige. På kontoret i centrala Stockholm sitter du nära olika arbetsområden och du kommer tillhöra ett team om femton personer.

Mer om tjänsten

I rollen som support- och ekonomiadministratör kommer du främst att arbeta med ansvar för olika supportärenden i första linjen och fördelning av dessa inom organisationen samt löpande medlemsfakturering. Vidare ska fokus även ligga på att vidareutveckla systemstödet inom enheten, vilket kräver ett intresse för system och att du besitter analytiska egenskaper. Kring detta innebär också att hantera olika supportärenden rörande crm-systemet som har många användare inom organisationen. Du förväntas bidra till nya rutiner och processer samt förbättring av systemanvändningen. Du rapporterar till chefen för crm-enheten och välkomnas till ett team som är glatt, socialt och förespråkar samarbete. Tjänsten innebär breda kontaktytor vilket gör att du bör ha goda kommunikativa egenskaper.

Rollen innehar arbetsuppgifter som:

Fakturering

Utveckling av crm-system

Hantering av supportärenden

Att i viss mån hålla i utbildningar rörande admin och användande av crm-system

För rätt person finns det möjlighet att växa i rollen. Tjänsten är ett konsultuppdrag initialt fram till årsskiftet med start omgående.

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som är i början av karriären eller har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom främst supporthantering och fakturering samt har ett intresse för system och teknik. Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning riktad mot ekonomi. Du är flytande i svenska i tal och skrift och som person är du noggrann, ansvarstagande, analytisk med ett glatt och hjälpsamt synsätt. Du trivs med att arbeta i ett team och har lätt för att samarbeta. Du är förändringsbenägen och tycker om att lära dig nya saker som du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla.

Publiceringsdatum
2022-03-04

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Eric Brobeck på 076 647 16 04. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Eric Brobeck
eric.brobeck@sjr.se
076 647 16 04

Jobbnummer
6403258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):