Junior Serviceassistent till internationellt företag!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du anta rollen som junior serviceassistent och högerhanden till servicedirektören, ledningsgruppen och även för serviceorganisationen/säljteamet? Vill du dessutom fungera som projektledare för vissa evenemang? Då har vi på Adecco O&H uppdraget för dig! Uppdraget är beläget i Akalla och startar den 5 januari och beräknas pågå i sex månader!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som serviceassistent och högerhand till servicedirektören, ledningsgruppen och serviceorganisationen/säljteamet är din huvudsakliga arbetsuppgift att vara administrativt stöd. Exempelvis till säljteamet i form av kontraktshantering, CRM uppdateringar, process- och andra typer av verktygsstöd. Du kommer att boka och samordna gruppmöten som anordnas av ledningsgruppen. En annan del är att hjälpa de olika arbetslagen med deras möten och evenemang.
Du agerar som stöd när ny personal rekryterats och ordnar med on-boarding processer som till exempel att beställa datorer, mobiltelefoner, parkeringstillstånd och passerkort.
Som assistent agerar du proaktivt, är en mästare på multitasking och ligger alltid steget före. I rollen ingår ett omfattande nätverk, både internt och externt, både inom Sverige och internationellt. En annan del av jobbet är att administrera den interna Sharepoint-webbplatsen och hålla den uppdaterad. Bevakning och presentering av resultat från kundundersökningar är en del av din vardag. Du kommer även att vara kontaktperson för externa leverantörer och hantera fakturorna från dem.
Vem trivs här?
Du som är i början av din karriär och är utrustad med en Universitetsexamen, helst i företagsekonomi eller motsvarande kommer ha goda förutsättningar att utföra ditt arbete med bra resultat. Har du en hög social kompetens, är serviceinriktad, flexibel och kan jobba effektivt kommer du att uppnå dina mål. Är du ambitiös, intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker, har du kommit rätt! Din kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift, kommer krävas för att du skall hantera ditt dagliga arbete och utvecklas med tiden. Självklart är du duktig i olika produktivitetsverktyg som MS Office och Sharepoint, samt sociala medier som Facebook, Twitter etc.
Du som har hög integritet, är pålitlig och agerar i enlighet med etiska affärsprinciper och värderingar kommer att stormtrivas här. Är du strukturerad, bra på att få saker gjorda och uppnå positiva resultat kommer du att få uppskattning. Givetvis är du även en lagspelare som gillar att samarbeta med olika arbetsgrupper. Det är också nödvändigt att du har förmåga att hantera situationer och beslut, trots eventuell brist på information.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och planeras pågå året ut. Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-11-13Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2066990
Observera att sista ansökningsdag har passerat.