Junior redovisningsekonom till Sollentuna sökes
Bemannia AB (Publ.) / Redovisningsekonomjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Upplands-Bro,
Täby eller i
hela Sverige Nu söker vi en junior redovisningsekonom till ett uppdrag i Sollentuna med start i januari 2025och fram till sista december 2025!
Om uppdraget
Vi på Bemannia söker nu vår nästa redovisningsekonom för ett konsultuppdrag i Sollentuna. Uppdraget beräknas starta i januari 2025och pågå preliminärt till sista december 2025.Uppdraget är på heltid, 100 %, under kontorstid. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som redovisningsekonom är placerad i ekonomigruppen inom stabsenheten och du rapporterar till ekonomichef. Ekonomifunktionen består av två ekonomicontrollers, projektcontroller, redovisningsekonom, upphandlingssamordnare ochekonomichef. Gruppens huvudsakliga ansvar är att ge samhällsbyggnadsavdelningen stöd och styrning i ekonomi- och verksamhetsrelaterade processer samt stöd inom det verksamhetsnära upphandlingsarbetet.
Konkreta exempel på arbetsuppgifter som ingår:
Löpande redovisning
Fakturering motkunder
Kontoavstämningar
Redovisning inom driftsekonomi
Det här är en tjänst där du även hjälper till att utarbeta och förklara tydliga och hållbara rutiner inom redovisningsekonomi. Du har en god samarbetsförmåga, pedagogisk insikt, strukturerat arbetssätt och förmåga att ta ansvar för samt driva dina egna processer
Publiceringsdatum2024-10-26Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig och relevant för uppdraget
Du har arbetat med ett eller flera större ekonomisystem
God svenska i tal och skrift
Meriterande
Erfarenhet av offentlig verksamhet
Två års erfarenhet av de arbetsuppgifter som ska utföras
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30oktober.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se Jobbnummer 8979213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.