Junior ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund
Magna AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund " (publicerad 2017-05-05) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du arbeta i en dynamisk miljö och ingå i deras ekonomiavdelning bestående av fyra personer. Du kommer arbeta inom leverantörsreskontra och ansvara för att följa upp och säkerställa att fakturor blir korrekt registrerade och bokförda. Utöver detta ingår även kontakt med medlemmar och leverantörer gällande fakturor och betalningar.
Omfattning
Heltid, 37,5 h/veckan
Start 2017-08-14, detta är ett vikariat som förväntas pågå 8 månader framåt
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Magna, men arbeta hos vår kund.
Kundföretaget
Vår kund är en branschorganisation med huvudkontor i Stockholm. Arbetsplatsen präglas av en entreprenörsanda med besökare från alla delar av näringslivet.
Din profil
Kompetenskrav
För denna tjänst ser vi att du har en examen inom företagsekonomi alternativt har motsvarande arbetslivserfarenhet, gärna inom leverantörsreskontra. Det är meriterande om du har arbetat i Navision och/eller Palette innan. Rollen kräver goda kunskaper i svenska och engelska.
Personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är en positiv, prestigelös, noggrann och initiativtagande person. Du trivs i en roll där du får arbeta administrativt och strukturerat.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-04-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 7388
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
emma.henriksen@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3450068
Observera att sista ansökningsdag har passerat.