Junior Business Manager Till Alten Stockholm
Alten Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2018-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Business Manager Till Alten Stockholm" (publicerad 2019-06-05) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Uppsala,
Östhammar eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap? Har du dessutom ett intresse för teknikbranschen? Ta då chansen att ansluta dig till vårt team på ALTEN!
Som Junior Business Manager blir du en del av vår Stockholmsdivision som i dagsläget består av 25 chefer där du ingår i ett chefsteam på 5 personer.
DIN ROLL
Som Junior Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:
• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.
• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.
• Ledarskap: du har så småningom personalsvar för din egen konsultgrupp som du har rekryterat där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.
DIN PROFIL
För att vara aktuell för rollen ska du ha en magister- eller masterexamen, gärna inom teknik eller business. Kanske har du hunnit jobba 1-2 år, alternativt kommer direkt från dina studier. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning och/eller rekrytering. Vidare behärskar du både engelska och svenska i såväl tal som skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad med ett stort driv. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.
VARFÖR SKA DU VÄLJA ALTEN?
ALTEN är ett av Europas ledande konsultbolag med över 30 000 anställda i 22 länder. Vi utvecklar och levererar kompetens för världsledande företag genom de mest engagerade teknik- och IT-konsulterna. Våra kunder återfinns inom branscher så som Energy, Life Science, Infrastructure, Telecom, Automotive, Defence & Aerospace samt Industry där vi är verksamma genom hela produktutvecklingskedjan.
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.
Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Du blir en del av ett härligt chefsteam och en öppen kultur där stämningen är positiv och nya idéer uppmuntras. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.
Sista ansökningsdag för tjänsten är 10 december. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på
sofia.johansson@alten.se.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-11-14ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR-avdelningen, Alten
FöretagAlten Sverige AB
AdressAlten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg
KontorsadressTheres Svenssons gata 15, Göteborg
Jobbnummer 4457296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.