Junior Administratör med erfarenhet av fakturahantering
2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-12-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Administratör med erfarenhet av fakturahantering" (publicerad 2018-05-31) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du tillhöra fakturaavdelningen, där du har daglig kontakt med kunder via telefon och e-post. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära följande:
• Ta emot fakturareklamationer per telefon, mail och post
• Ansvara för att spärra fakturor och att skicka påminnelser
• Utredning av fakturaärenden
Detta är ett hyr-köps uppdrag vilket innebär att du blir anställd av 2Complete för att sedan gå över till kund.
Om företaget
Vår kund sitter i trevliga lokaler, ca 10 min från Stockholm City. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som tidigare arbetat med administration, kundservice eller ekonomi. Du är van att ge service i världsklass och trivs att jobba självständigt såväl som i team. Du har goda kunskaper i office-paketet
Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Administratör bör du vara social, servicemedveten och ha en fallenhet för struktur i ditt arbete. Du gillar problemlösning och vill alltid sätta kunden i fokus.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller
margareta.meek@2complete.se Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 1157
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMargareta Meek
Företag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 3841764
Observera att sista ansökningsdag har passerat.