Jollyroom söker Dansktalande Kundserviceagenter på extrabasis!

Jollyroom AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Vi letar efter våra nästa stjärnor till det danska kundserviceteamet!

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN! Nöjda medarbetare som ger en utomordentlig service gentemot våra kunder är en avgörande del för att vårt syfte ska uppnås. Vi gör därför en stor satsning och ska därmed utöka vår redan fantastiska styrka på avdelningen, för att kunna ge kunden den bästa av upplevelser. Bli en av oss!

Det danska teamet består i dagsläget av 19 personer med olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen. Känner du igen dig i denna beskrivning? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Vi tror att du har följande bakgrund:
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
• Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
• Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel

I rollen som kundserviceagent arbetar du löpande med att hjälpa våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. En vanlig arbetsdag kan också innefatta reklamationshantering. Vidare är du delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen.

Förutom arbetsuppgifterna, samt härliga kollegor, kan vi som företag erbjuda dig:
• En entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
• Karriärmöjligheter
• En ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

We work together, we are brave and we create value for the customer - är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Praktisk information och upplägg
• Start: Omgående
• Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsong finns möjlighet att jobba mer.
• Arbetstider: Måndag-fredag 8-17 samt 1-2 söndagar per månad
• Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
• Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden!).
• Vid frågor kontakta: Sanna Nyman Alenäs, via sanna.nyman.alenas@jollyroom.se

Tycker du att det låter som ett jobb för dig? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-08-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jollyroom AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Jollyroom AB (org.nr 556815-7159)

Arbetsplats
Jollyroom

Jobbnummer
6921392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: