Join us - Chef Back office support, Aastra Telefoni
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Göteborg,
Jönköping,
Karlstad,
Malmö,
Norrköping eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Vi söker dig som vill vara med och leverera en kundupplevelse i världsklass som chef för teknisk support Aastra's växlar för Telias företagskunder.
Tjänsten finns i TeliaSoneras B2B segment för Bredbandstjänster och innebär personalansvar för ca 20 medarbetare.
Dina arbetsuppgifter:
• Implementera, underhålla och förbättra kvaliteten på den tekniska supporten och på så vis säkerställa högsta möjliga kundnöjdheten
• Säkerställa en väl fungerande kommunikation med kunder, interna intressenter och supportorganisationer hos partners.
• Implementera och förbättra relevanta Service Assurance processer
• Analysera, rapportera och ständigt förbättra servicekvaliteten
• Som ledare stötta, coacha och motivera enhetens medarbetare och skapa en kundfokuserad servicekultur
• Som ledare aktivt arbeta för att skapa förutsättningar för medarbetarna att prestera på bästa möjliga sätt.
Vad vi erbjuder
Telia Bredbandstjänster Sverige ansvarar för en mycket spännande affär med en enorm potential. Du kommer att arbeta i en enhet av kompetenta och drivna medarbetare och som tillsammans bidrar aktivt till kundupplevelse i världsklass och möjliggörandet av TeliaSoneras framgång. Rollen innebär konkreta möjligheter att göra ett tydligt avtryck och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i en stor internationell koncern. TeliaSonera kännetecknas av en internationell, ambitiös och professionell miljö och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en dynamisk kultur med höga ambitioner.
Publiceringsdatum2012-10-26KvalifikationerVi söker dig som har universitetsutbildning inom relevant område samt minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då tjänsten innebär personalansvar förväntar vi oss att du har flerårig ledarerfarenhet, helst från verksamhet inom Back office. Vidare har du dokumenterad erfarenhet från att arbeta med relevanta standardramverk och referensmodeller (ITIL, etc) samt god kunskap om managmenetverktyg för kundinterface. Du besitter mycket god kunskap inom relevant taknikomårde) och har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och kostnadseffektivitet.
Vem är du?
Vi letar efter dig som är analytisk och som hela tiden letar efter sätt att göra saker bättre. För dig är fokus på kundnöjdhet en självklar del i ditt dagliga arbete och du förstår vikten av att ta ett tydligt end-to-end ansvar. Som ledare sprider du effektivt ditt kundfokuserade arbetssätt till dina medarbetare och är dessutom bra på att skapa engagemang och entusiasm bland dem du arbetar med.
Placeringsort:Göteborg
Sista dag att ansöka är Urval påbörjas omgående, så vi ser gärna att du söker så snart som möjligt, dock senast den 12 november.
Kontakt:I denna rekrytering samarbetar vi med Experis. Vill du veta mer kontakta Anna Karlahag 08 7363523 eller Cecilia Åkerlind 08 4523346
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Karlahag, +46 8-736 35 23
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 1376443
Observera att sista ansökningsdag har passerat.