Jobbusters Söker Säljassistent Till Stockholm!

JobBusters AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-12-18

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven Säljassistent som vill bli del av vår försäljningsavdelning! Du kommer i din roll som Säljassistent att stödja Försäljningschefen samt de Kundansvariga i deras dagliga arbete och ha en viktig roll för att effektivisera arbetet och tillsammans med de Kundansvariga nå uppsatta mål! Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta prospektering av potentiella kunder, där du tar fram leads och etablerar kontakt som sedan förmedlas till de kundansvariga genom registrering av aktiviteter och uppföljningar. Din uppgift är i rollen att se till att de kundansvarigas arbete kan gå snabbare framåt genom att du arbetar mycket med säljorienterad administration, du förbereder underlag inför och efter möten samt administrerar och dokumenterar i vårt CRM-system. Du ansvarar även för marknadsbevakning, att hålla koll på våra befintliga kunders behov och att informera ansvarig kundansvarig om eventuella förändringar. Du jobbar självständigt men i nära dialog med Kundansvarig-teamet. För att trivas i rollen är du en person som inte är rädd för att lyfta luren, som gillar att vara spindeln i nätet och vill arbeta med administration och search med fokus på affärer!

Vi tror att du har erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll sedan tidigare, eller också känner att denna roll känns helt rätt för dig. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete med stora framtidsmöjligheter i en spännande bransch!

Företagspresentation

JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personaluthyrningsföretagen i Sverige! Vi hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher med inriktning mot tjänstemän. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Vi tror att en bredd skapar möjligheter, både för våra kunder och för våra kandidater. Därför väljer vi att vara just breda, både när det gäller typer av tjänster, men även tillvägagångssättet i processen för att nå en klar tillsättning. Det innebär också att våra uppdrag har stor variation för dig som anställd. Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!

Vi kan erbjuda dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Vid goda resultat finns mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget.

Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet. Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Franska Rivieran.

Vi har kontor i Stockholm, Linköping och Malmö. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Kungsholmen!

Kvalifikationer
• Du har en gymnasieutbildning.
• Du har erfarenhet av att arbeta som säljassistent eller inom försäljning sedan tidigare.
• Du har god administrativ förmåga, meriterande om du har erfarenhet av administration sedan tidigare.
• Du har körkort.
• Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift då det krävs för tjänsten.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av CRM-system.
• Det är meriterande om du har ett brett kontaktnät.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du prestigelös, självgående och strukturerad samt trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet. Du är social, har god kommunikations- samt organisationsförmåga och en känsla för administration. Du är serviceminded och har lätt för att se möjligheter och affärer, är duktig på att prioritera och har en god förståelse och intresse för säljyrket.

Ersättning
Trygg fast lön med ett fördelaktigt bonussystem.

Tillträde och ansökan

Heltid, tillsvidare med önskvärd start i februari/mars 2016 eller enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.
Skicka in din ansökan snarast, gärna med foto. Ansökningar komma att börja behandlas v. 2.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1376
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Johansson Ljuhs 08-52524013

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2585156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: