Jobba som teamleder inom kundservice för en e-handel!

New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Har du flera års erfarenhet av kundservice och förmågan att vägleda och motivera en grupp mot utmärkta resultat? Då kan detta vara uppdraget du letat efter! En e-handel baserad i Stockholm söker sin nästa teamleader för deras kundservice!

Om uppdragsgivaren
Uppdragsgivaren är en e-handel med ett brett sortiment för alla smaker, specialiserad på köksinredning och köksredskap. Företaget har även en lång historia inom fysisk handel. Nu söker de en strukturerad och engagerad person för att fortsätta vårda de goda kundrelationer som e-handeln har byggt upp.

Om uppdraget
Som teamleader ansvarar du för en mindre grupp kundservicemedarbetare och säkerställer att alla gör sitt bästa för att besvara produkt- och leveransrelaterade frågor samt upprätthålla relationen med e-handelns kunder. I denna koordinerande roll leder du gruppens arbete, vägleder och förser kollegor med relevant information samt motiverar teamet att nå uppsatta KPIer. Du bidrar med insikter för att effektivisera arbetet och skapar en trygg och trivsam arbetsmiljö för dina kollegor.

Vem är du?
Du är en strukturerad, självsäker och varm person. Du har tidigare haft ledande roller samt erfarenhet inom traditionell kundservice via telefon, chatt, mejl och är välbekant med hela processen. Vi tror att du är någon som kan skapa en positiv arbetsmiljö för ditt team och samtidigt motivera andra att göra ett bra jobb.

Placering och omfattning
Uppdraget är baserat på uppdragsgivarens kontor i Stockholm. Det är ett heltidsvikariat som startar omgående och pågår fram till årsskiftet.

Arbetsuppgifter innefattar
Leda ett mindre team av kundservicemedarbetare
Koordinera teamets arbete
Daglig kommunikation med e-handelns kunder, hantering av leveransspårning, kontakt med externa leverantörer samt samarbete med interna partners
Dagligt kundservicearbete i Zendesk
Identifiera brister och föreslå förbättringar för att effektivisera och optimera arbete

Krav och meriter
Eftergymnasial utbildning
Minst tre års erfarenhet inom kundservice
Erfarenhet av att arbeta i Zendesk och med kundservicerelaterade uppgifter
Förmåga att analysera och agera utifrån relevanta KPI
Grundläggande förståelse för daglig e-handelsdrift
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Strukturerad arbetssätt, stark planeringsförmåga och vana vid att arbeta mot deadlines

Ansökan
För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i vår plattform och sedan skicka in din ansökan. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för andra uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter inför framtida uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt!
Sista ansökningsdagen för detta uppdrag är 2024-06-30. Observera att rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

• *******************************************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivare
New Terms AB (org.nr 556986-8606), https://www.jappa.jobs/jobba

Jobbnummer
8741637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från New Terms AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos New Terms AB: