IT-Tekniker, Help-desk
Adecco, Karlstad / Supportteknikerjobb / Filipstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Filipstad,
Hällefors,
Nacka,
Munkfors,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Karlstad i Filipstad,
Kristinehamn,
Karlstad,
Kil,
Grums eller i
hela Sverige Anställning:
Vi söker nu för kunds räkning, i Filipstad, en IT-tekniker/helpdesk. Detta med anledning av föräldraledighet under en period av sex månader på IT-avdelningen + introduktionstid. Du kommer att vara anställd av Adecco och vara uthyrd till kund.
Publiceringsdatum2010-01-22UtbildningsbakgrundUtbildad inom IT
Mycket goda engelskakunskaper
Mycket god kunskap om MS Office family/Outlook 2003
Very skilled of the Windows platform, XP, 2000 server, 2003 server
Goda kunskaper om Active Directory, MS Exchange, Backup, antivirus, Windows File sharing, windows printer services, SQL Server.
Bra teknisk problemlösningsförmåga och goda analytiska kunskaper.
Mycket goda kunskaper om nätverk, Windows Networking, Cisco switches och routers
ErfarenheterErfarenehet av arbete inom internationell organisation är meriterande.
Dina personliga egenskaperServiceinriktad
Detaljorienterad
Flexibel/god anpassningsförmåga
Proaktiv
Innovativ
Ansvarsområden:
Support och helpdesk
Arbetstid:
Dagtid + beredskap helger (fredag 17:30 – måndag 07:00)
Beredskapen delas mellan tre personer.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Heltid, beredskap helger, 6 månader
ErsättningFast lön
Beredskapslön tillkommer
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post. Ansökan tas endast emot på vår hemsida:
www.adecco.seFöretagAdecco, Karlstad
AdressAdecco, Karlstad
65224 KARLSTAD
KontorsadressÖstra Torggatan 2
KontaktuppgifterTelefonnummer: 054-7718540
Faxnummer: 054-183460
E-postadress:
karlstad@adecco.se Jobbnummer 571669
Observera att sista ansökningsdag har passerat.