IT-helpdesk vill utöka sitt team, är du deras nya kollega?

Tavana IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tavana IT AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Tavana IT söker en supporttekniker i Servicedesk/Helpdesk med erfarenhet av IT-support eller kundtjänst. Vi har i uppdrag att hitta en tillmötesgående, lyhörd och lösningsfokuserad person med ett gott öga för kundservice. Du ha hög social kompetens med ett problemlösare tänk angående kundernas IT-frågor.

Stämmer det ovannämnda in på dig? Tveka inte på att ansöka!

Publiceringsdatum
2022-05-04

Arbetsuppgifter
I ditt arbete som supporttekniker i Servicedesk handlar det om att parallella mellan effektiv problemlösning och ett gott kundbemötande. Vid inkommande ärenden är du kundens första kontakt och ansvarar för att bemöta deras behov, ta emot samt felsöka deras IT-problem. Majoriteten av inkommande ärenden löses vid första kontakt med Servicedesk. Ärenden hanteras via telefon, mejl, kontaktformulär samt beställningar och kundärenden med specialistkompetens förmedlar du vidare via ett ärendehanteringssystem. Dina uppgifter kan även vara att operativt kontrollera och följa upp samt hålla dig uppdaterad kring nya kunder och system. Det kan även innefatta arbetsuppgifter där du får prioritera verksamhets- och patient kritiska incidenter med operativa incidentmanagers.

VEM SÖKER VI?

Du med en hög social kompetens som har ett genuint intresse för problemlösning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av Servicedesk eller kundtjänst med en god IT-vana. Du är serviceinriktad gentemot kunder och kollegor med förmågan att vara samarbetsvillig. Förhållande till användarnas IT-ärenden är du lösningsfokuserad med stort engagemang och förståelse. Med ansvar tar du dig an dina arbetsuppgifter och du har viljan att förbättra samt utveckla verksamheten.

Vi vill att du har erfarenhet av Servicedesk eller kundtjänst. Du är behjälplig med teknikintresse där kundservice alltid är i fokus. Som person är du social och trivs att kommunicera med olika typer av människor.

Du talar och skriver på svenska och engelska obehindrat. Är du ITIL certifierad är det meriterande men inget krav.

INFORMATION:

Plats: Stockholm
Befattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

LÅTER DET INTRESSANT?

Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via "Skicka ansökan".

Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tavana IT AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tavana IT AB (org.nr 556924-2976), https://www.tavana.se/

Arbetsplats
Tavana IT

Kontakt
Josefine Bränneby
josefine.branneby@tavana.se

Jobbnummer
6608209

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tavana IT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tavana IT AB: