IT Support till kund i Norrköpingsområdet!

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping eller i hela Sverige

Har du ett brinnande IT-intresse och vill samla kompetens och erfarenhet inom området? Tillsammans med kund söker vi dig som vill jobba inom servicedesk och detta är en perfekt chans för dig som är i början av din IT-karriär!

OM TJÄNSTEN
Tillsammans med kunden söker Academic Work nu dig som vill jobba som IT-support. Kunden är världsledande inom förnybart pappers- och förpackningsmaterial. Hos denna uppdragsgivare finner du ett modernt företag med högt uppsatta hållbarhetsmål. Hållbarhetsmålen genomsyrar hela organisationen och omfattar allt från produkter till medarbetare. Genom strukturerat arbete med hållbar personal har de lyckats uppnå goda resultat samtidigt som trivseln och den personliga utvecklingen har varit stor.

I rollen som servicedesk-medarbetare kommer du att vara en del av ett team som tillhandahåller IT-support till kundanvändare via telefon, e-post, ITSM-verktyget Bridge och chatt. Servicedesken är en global supportavdelning som hanterar första kontakten för alla IT-supportförfrågningar. För att prestera i denna roll tror vi att du gillar att kommunicera med andra, att du trivs med problemlösning och att du har en kundorienterad attityd.

Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs gärna mer om vårt konsulterbjudande!

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-04-09

Dina arbetsuppgifter
• Tillhandahålla förstklassig kundsupport via telefon, e-post, självbetjäningsportal och chatt.
• Som supportspecialist kommer du att tillhandahålla första nivås- och andra nivås-support till kunds användare.
• Hantera och lösa användarproblem och förfrågningar effektivt och proaktivt via ITSM-verktyget Bridge.

VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av arbete med kundservice eller servicedesk.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, vilket krävs i dialog med användarna.
• Har teknisk kompetens och tycker om att lära sig nya tekniska system och verktyg.

Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet av pappersproduktionsverktyg/mjukvara
• En avklarad IT-utbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Kommunikativ
• Serviceinriktad
• Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Varaktighet, arbetstid, etc.
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15103575".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8597805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: