IT Servicedesk/Support till Synsam
Synsam Group Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Synsam Group Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Synsam är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med omkring 500 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag drygt 190 butiker - från Kiruna i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i våra medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar.
Synsam Sweden, det snabbast växande optik- och livsstilsbolaget i Europa, söker nu en flexibel, öppen och strukturerad lagspelare inom IT som vill vara med och utvecklas i ett bolag med stora tillväxtambitioner och en mycket positiv företagskultur. Ditt huvudfokus kommer vara att på ett pedagogiskt och inspirerande sätt assistera våra butiker i uppkomna problem och frågor.
Om rollen
Vi söker dig som besitter god servicekänsla och är en flexibel, öppen och strukturerad lagspelare. Rollen kräver att du är duktig på att använda och skapa dokumentation samt trivs i en miljö med högt tempo där du även får möjlighet att axla ett stort ansvar. Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara:
• Assistera ditt team med butiksrelaterade ärenden
• Registrera och lösa inkommande ärenden från våra butiker
• Representera Synsam IT med ett serviceorienterat arbetssätt samt god inställning till alla kollegor
Du kommer att arbeta i en miljö som andas leverans, kvalitet och möjlighet att växa och utvecklas på jobbet.
Din profil
Vi letar efter en lagmedlem med följande färdigheter, kvalifikationer och erfarenheter:
• Två till tre års erfarenhet av Optisys
• Bra erfarenhet av Synsams system, tex tracing, inventering, tidbok, visioffice, varuportelen
• Du är uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team
• God förståelse av svenska i tal och skrift
• Meriterande om du har god förståelse av norska i tal och skrift
Vi erbjuder dig
• En utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar tillsammans med dina kollegor
• Kompetensutveckling inom ett växande arbetsområde
• Heltidsanställning
• Konkurrensmässig lön
• Modernt kontor i Stockholms innerstad
Inom hela Synsam Group och i vårt team arbetar vi utifrån våra värderingar som är; "Kunden Nr 1", "Ansvarsfulla" samt "Innovativa". Med "Kunden Nr 1" menar vi att du alltid sätter kunden i fokus i alla beslut du tar. Med "Ansvarsfulla" menar vi att du är ärlig, lösningsorienterad, håller vad du lovar och tar ansvar. Med "Innovativa" menar vi att du är modig, söker nya idéer och skapar förändring. Synsams värderingar är något som genomsyrar allt vi gör. Därför är det viktigt för oss att du kan identifiera dig med dessa.
Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning med start omgående. Din arbetsplats kommer att vara på Synsams huvudkontor på Kungsholmen i Stockholm.
Intervjuer och urval sker löpande. Vid frågor går det bra att kontakta IT-support Manager, Maria Thorén på
maria.thoren@synsam.com Välkommen med din ansökan!
#LI-IU
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-05-09ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Thorén 08-619 27 09
FöretagSynsam Group Sweden AB
AdressSynsam Group Sweden AB
Box 30153
10425 Stockholm
KontorsadressBox 30153 10425 Stockholm
Jobbnummer 4780578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.