Inventory Planner Johnson & Johnson
Hero / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-04-10Om företagetJohnson & Johnson är ett globalt företag som grundades 1886 och är ett av världens största läkemedelsföretag, koncernen var förra året nummer sex på Forbes lista över världens tio största företag. Koncernen består av drygt 260 bolag i 60 länder och har cirka 126 000 medarbetare. Totalt arbetar cirka 1150 personer inom Johnson & Johnsons verksamheter i Sverige, varav 330 är baserade i det nya fina kontoret i Ulriksdal, som ligger precis intill stationen. Johnson & Johnson är ett riktigt bra bolag som prioriterar att ta ett stort ansvar gentemot sina medarbetare, patienter och samhället, och som ofta rankas högt som en av de bästa arbetsgivarna.
Om tjänstenDen aktuella tjänsten ligger under affärsområdet Medical Devices. De utvecklar sjukvårdsprodukter som medför enklare ingrepp, förkortade operationstider och snabbare rehabilitering. I den här rollen kommer du att säkerställa lagernivåer, underhåll av lagerparametrar samt utföra analyser. Du kommer att optimera lagerhållning och ha regelbunden kontakt med sälj och marknad.
Du kommer att samarbeta mycket med marknadsavdelningen för optimering av processer. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå utav att
• Planera och samordna alla varulager
• Driva löpande planeringsarbete
• Analysera data
• Genomföra och säkra returprocesser
• Koordinera utbudet av produkter i linje med kunders efterfrågan och överenskomna lagernivåer
• Ansvarig för noggrann mätning och rapportering av nyckelindikatorer
KvalifikationerFör att passa i rollen tror vi att du är en person med analytiska färdigheter och ett öga för detaljer. Du har arbetat i en liknande roll med ansvar för lagerhållning, logistik eller Supply Chain i något eller några år. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Du är en van användare av Excel. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen. Du är en van användare av Excel.
Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på
madelaine.roosmark@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelaine Roosmark
madelaine.roosmark@hero.se +46709306645
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4074312
Observera att sista ansökningsdag har passerat.