Interima konsulter till uppdrag inom Ekonomi och Finans!
Adecco Sweden AB / Bankjobb / Stockholm
2017-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interima konsulter till uppdrag inom Ekonomi och Finans!" (publicerad 2018-06-01) ⬅️
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco Finance & Legal söker dig som är intresserad av att arbeta som interim konsult!
Vi söker dig som har bred och lång erfarenhet från såväl små, medelstora som stora bolag och som tidigare haft en roll som Redovisningsansvarig, Controller, Redovisningschef, Projektledare eller CFO. Du kan ha eget företag och komma in via oss som underkonsult, alternativt få anställning som konsult hos oss på Adecco Sweden. Har du förmågan att snabbt sätta dig in i nya miljöer och arbetsuppgifter är detta en stor möjlighet för dig!
Vill du få chansen till uppdrag som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden, gillar utmaningar samt motiveras av kvalificerade, omväxlande arbetsuppgifter ska du skicka in din ansökan redan idag!
Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter för våra konsulter är:
Arbete med bokslut samt årsredovisning, koncernredovisning, budget, prognos, förändringsarbete, personalledning, projektledning, effektivisering av processer och rutiner.
Kvalifikationer för tjänsten
Vi söker dig som idag arbetar som underkonsult med eget bolag, alternativt är intresserad av en anställning hos Adecco som ambulerande konsult. Du bör har relevant akademisk examen inom ekonomi samt ett konsultativt förhållningssätt. Du sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och system, är orädd och har förmågan att arbeta strukturerat och proaktivt. Som person besitter du god social kompetens, är lyhörd och har förmågan att anpassa dig till olika miljöer och situationer. Är du dessutom en prestigelös och effektiv person med hög leveranskvalitet är du den vi söker!
I din ansökan vill i att du klargör, förutom CV och personligt brev:
• Kompetens inom ekonomi och finans samt branscherfarenhet.
• Tillgänglighet
• Önskad omfattning på uppdrag (heltid/deltid)
• Arvodesnivå samt bolagsnamn
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade konsulter. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer.
Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar och vi kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl.
Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade resultat. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de innovativa mindre företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Annonsen är publicerad i proaktivt syfte och kandidater kommer att kontaktas löpande. Anders Lindén är ansvarig för annonsen och nås på
anders.linden@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-07-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Teglund
Jenny.Teglund@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Box 121 27, Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressBox 121 27, Kungsgatan 60
Jobbnummer 3588282
Observera att sista ansökningsdag har passerat.