Interface rekryterar två medarbetare till sin kundtjänst
Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Interface grundades 1973 och är idag världsledande inom design och produktion av textila golvplattor. Produkterna kombinerar skönhet och innovation, med funktionalitet och miljömässiga framsteg, för att hjälpa kunderna att realisera sina designvisioner.
Interface var en av de första verksamheterna som, i mitten av 1990-talet, offentligt förpliktade sig till att tillverka sina produkter på ett hållbart sätt. Mission Zero etablerades: att verksamheten år 2020 inte ska ha någon negativ miljöpåverkan. Mission Zero påverkar och inspirerar företaget till att hela tiden utveckla sig för att nå målet.
Interface har nått mer än halvvägs mot målet Mission Zero, och har vunnit erkännande för de resultat som uppnåtts hittills. Produkterna har också fått många priser, särskilt för design och innovation, som till exempel The Athenaeum Good Design Award for World Textiles
Publiceringsdatum2014-10-13Dina arbetsuppgifterI din roll som kundtjänstmedarbetare på Interface kommer du att ha en varierande och viktig roll i bolaget. Du ansvarar för hanteringen av inkommande samtal, förfrågningar och ordrar via telefon och mail samt administrationen kring detta. Vidare supportar du bland annat kunder, agenter samt transportörer med grundläggande tekniskt stöd, prisuppgifter, prover samt leveransuppföljning.
Då det är en mindre verksamhet förstår du vikten av ett gott internt samarbete. Arbetet kan komma att innebära att du får hjälpa till där det behövs och du kommer att få ta del av andra aktiviteter.
Vem är du?
För att lyckas i rollen bör du vara självgående, strukturerad, noggrann och duktig på att hålla deadlines. Du har en öppen och positiv grundsyn och har lätt för att kommunicera med andra och är serviceorienterad. Problem är till för att lösas och du kan hantera stundtals stressiga perioder. För att trivas på Interface bör du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till en föränderlig miljö.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare kundservicearbeten och att du talar och skriver flytande svenska och engelska då detta är koncernspråk.
Vad kan vi erbjuda dig?
Interface är ett internationellt företag med stor gemenskap och tillit till sina medarbetare. Du arbetar i en attraktiv och föränderlig miljö med spännande produkter i ett bolag med stort fokus på hållbarhetsfrågor.
Kontaktperson för detta jobbDenna rekrytering görs i samarbete med Manpower. Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan. Bifoga CV samt ett personligt brev där du berättar varför du söker tjänsten. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Derya Bastreri på telefon: 08-452 33 27. Intervjuer och urval kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDerya Bastreri
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2028758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.