Inredningsdesigner/ Inredningsarkitekt
Office Management / Grafiska jobb / Stockholm
2018-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inredningsdesigner/ Inredningsarkitekt" (publicerad 2018-11-30) ⬅️
Visa alla grafiska jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige I tjugofem år har Office Management haft en stark utveckling med fantastiska resultat och vi har våra otroligt duktiga medarbetare att tacka för det. Vill du bli en del av vår framgångssaga och vara med i vår satsning inom kontorsinredning? Då har du möjligheten nu!
Hos oss får du chansen att arbeta med hela inredningsprojektet. Teamets säljare är de som tar första kontakten med nya kunder och koncernens befintliga, och du etablerar relation när kunden visar intresse för att ta hjälp med inredning från oss. Utifrån kundens behov tar du på egen hand fram inredningsförslag och projektleder sedan leveransen tillsammans med teamets leverans- och projektkoordinator. För oss är det viktigt att du känner att du kan påverka vilka produkter och leverantörer som används vid respektive projekt.
Du kommer bland annat att:
Ta fram kreativa inredningsförslag för kontorslokaler utifrån kundens behov och önskemål.
Etablera och bibehålla goda relationer med leverantörer.
Vi har idag ett inredningsteam som arbetar med ovan. Nu ska vi utöka det med en person som brinner för att jobba med breda inredningslösningar till företag. Din spetskompetens inom inredning kommer vara viktig i teamets fortsatta utveckling och framgång.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som:
• Har minst två års erfarenhet från att jobba med inredning till kontor.
• Har dokumenterad utbildning som inredningsdesigner/inredningsarkitekt.
• Har en portfolio med tidigare inredningsuppdrag.
• Kan hålla många bollar i luften samtidigt och prioritera mellan dessa.
Har körkort, tillgång till bil är ett plus men inget krav.
Då du kommer ha kontakt med många parter ska återkoppling och kontinuerlig dialog vara självklarheter för dig. Vidare ska du vara förtroendeingivande och ha ett stort engagemang i ditt jobb och mot kunderna.
Hos oss får du möjlighet att arbeta med drivna och energiska kollegor i ett team som har gasen i botten och riktigt roligt på jobbet.
Start: December-2018 eller Januari-2019
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att
skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor
kan du kontakta Andreas Sundin, försäljningschef, på 010-858 51 30. Varmt
välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-11-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Bengtsson
sara.roswall@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 4449166
Observera att sista ansökningsdag har passerat.