Inredare av kontorsmiljöer
Office Management / Grafiska jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla grafiska jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige I över tjugo år har Office Management haft en stark utveckling med fantastiska resultat och vi har våra otroligt duktiga medarbetare att tacka för det. Vill du bli en del av vår framgångssaga och vara med i vår satsning inom kontorsinredning? Då har du möjligheten nu!
Hos oss får du chansen att arbeta med hela inredningsprojektet. Teamets säljare är de som tar första kontakten med nya kunder och koncernens befintliga, och du etablerar relation när kunden visar intresse för att ta hjälp med inredning från oss. Utifrån kundens behov tar du på egen hand fram inredningsförslag och projektleder sedan leveransen tillsammans med teamets leverans- och projektkoordinator.
Du kommer bland annat att:
Ta fram kreativa inredningsförslag för kontorslokaler utifrån kundens behov och önskemål.
Etablera och bibehålla goda relationer med leverantörer.
Vi har idag ett inredningsteam som arbetar med ovan. Nu ska vi utöka det med en person som brinner för att jobba med breda inredningslösningar till företag som involverar flera tillverkare. Din spetskompetens inom inredning kommer vara viktig i teamets fortsatta utveckling och framgång.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som:
Har minst två års erfarenhet från att jobba med inredning B2B.
Har förmågan att se och ta fram de bästa lösningarna på inredning för varje kund.
Kan hålla många bollar i luften samtidigt och prioritera mellan dessa.
Har körkort.
Då du kommer ha kontakt med många parter ska återkoppling och kontinuerlig dialog vara självklarheter för dig. Vidare ska du vara förtroendeingivande och ha ett stort engagemang i ditt jobb och mot kunderna.
Hos oss får du möjlighet att arbeta med drivna och energiska kollegor i ett team som har gasen i botten och riktigt roligt på jobbet.
Start: 16 januari
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Andreas Sundin, försäljningschef, på 010-858 51 30. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-10-13ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Fehrm +46 10 858 40 14
amanda.fehrm@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3102527
Observera att sista ansökningsdag har passerat.