Innesäljare /ordermottagare till internationellt företag
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
2017-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare /ordermottagare till internationellt företag" (publicerad 2018-07-23) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-21FöretagetBravura söker en innesäljare till ett företag verksamt inom Automationsbranschen. Företaget är världsledande inom området industriell pneumatik. Kontoret är beläget söder om Stockholm, avdelningen för innesälj präglas av kamratskap och kämparanda.
I rollen som innesäljare arbetar du heltid, måndag till fredag under kontorstid. Uppdraget är ett längre uppdrag med start omgående.
Dina arbetsuppgifterSom innesäljare/ordermottagare är din primära uppgift att öka företagets försäljning genom att arbeta med befintliga och potentiella kunder. Du genomför marknadsundersökningar och leveransundersökningar samt svarar du även på inkommande samtal från kunder och hjälper dem med deras ärenden och tekniska frågor. Vidare är du i rollen huvudansvarig för orderregistrering via telefon och mejl samt offertregistrering och prisförfrågningar.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieexamen
• Erfarenhet av kundservice, sälj eller administrativt arbete
• Du har goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet från affärssystemet Movex är meriterande
Som person är du social, öppen och serviceinriktad med stor förståelse för kunders olika behov. Du bör vara flexibel, ordningsam och strukturerad då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella under samma dag. För att nå dina uppsatta mål arbetar du strukturerat, målfokuserat och är inte den som ger sig i första taget.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: order, sälj, försäljare, säljare, innesälj, office, Movex, service, kundservice, administration, administratör
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3868054
Observera att sista ansökningsdag har passerat.