Innesäljare / ordermottagare / orderadministratör
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare / ordermottagare / orderadministratör" (publicerad 2018-11-14) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-28FöretagetFöretaget är väletablerat och en självklar aktör inom sin gren i livsmedelsbranschen. Eftersom de är ett anrikt och familjeägt företag har de kvalitet som ett ledord i såväl produktionen som i övriga delar av verksamheten.
Dina arbetsuppgifterI denna tvådelade roll arbetar du både som innesäljare och som ordermottagare, med en arbetsfördelning som är på ungefär 50 % per roll. Som innesäljare följer du upp utesäljarnas samtal med kunder och hanterar administrationen kring deras order, där du också svarar på frågor från utesäljarna. Som ordermottagare har du kontakt med kunder främst via telefon men även mail, där du också administrerar fakturor och har kontakt med fraktbolag.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet av innesälj och/eller orderhantering och/eller service
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en varierad roll, vilket innebär att du är öppen för förändringar i din arbetsdag och att du har en väl utvecklad anpassningsförmåga. Du ser snabbt möjligheter i förändringar och har enkelt för att växla mellan arbetsuppgifter. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Du ber om hjälp när det behövs och fattar nödvändiga beslut som driver dina processer framåt. Vidare har du en fallenhet för att bygga relationer till andra och du är bra på att lägga personliga detaljer och annan information om kunder på minnet.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV samt personligt brev, som är riktat mot den aktuella tjänsten.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: orderadministration, administration, orderadministratör, administratör, ordermottagare, orderhandläggare, handläggare, orderläggare, ordersupport, support, order, livsmedel, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson
camilla.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3402639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.